Myydään itsevalmistettu 500L akvaario,pöytä/kaapistolla,kaloineen,hiekkoineen,
juurakkoineen ja kasvineen.Ilman tekniikaa.
Saatava pois muuton takia.Allas on Lahdessa.
Kuvia http://personal.inet.fi/luonto/kala
Hinta tarjousten perusteella.
M:500L akvaario
10
917
Vastaukset
- belluschka
mittoja? ovatko sivut "tummat"? antaa suunta antava hinta niin voin sitten tinkiä. =)
- pete
Tehty tausta on 3:lla seinällä. Mitat on 150pit.
65lev.62kork. eli tilavuus ols ilman taustaa
600L. H.250euroa pete kirjoitti:
Tehty tausta on 3:lla seinällä. Mitat on 150pit.
65lev.62kork. eli tilavuus ols ilman taustaa
600L. H.250euroakoska ollut viimeksi käytössä,ootko itse tehnyt
- pete
paleatus kirjoitti:
koska ollut viimeksi käytössä,ootko itse tehnyt
Akvaario on koko aika käytössä.Olen itse tehnyt
vajaa 2vuotta sitten.
- maruusa
mikä sen ihan tiukasti laskettu viimeinen hinta on
- pete
No se on 250euroa ilman tekniikkaa kaloineen, kasveineen ja hiekkoineen.
- Johanna
Kuinka paksusta lasista akvaario on tehty?
Onko pohjalasi yhtä paksu?
Naarmuja? missä kunnossa silikoonit ym...?
Miksi myyt pois?
Mitä kaloja mukaan tulee?
Mikäli on vielä myytävänä olisin kiinnostunut.
T:Johanna- pete
Lasia ainoastaan etulasi 10mm. Muuten tehty
vesivanerista joka on lasikuidutettu ja maalattu.
Allas on hyväkuntoinen ja lasi naarmuton.
Allas on varmempi kuin täyslasiallas ei lasahda rikki niinkuin lasi. Muuton takia myymässä
olen ahtaanpiin tiloihin muuttamassa sen takia.
Kerron kaloista sitten jos sua vielä kiinnostaa. - Johanna
pete kirjoitti:
Lasia ainoastaan etulasi 10mm. Muuten tehty
vesivanerista joka on lasikuidutettu ja maalattu.
Allas on hyväkuntoinen ja lasi naarmuton.
Allas on varmempi kuin täyslasiallas ei lasahda rikki niinkuin lasi. Muuton takia myymässä
olen ahtaanpiin tiloihin muuttamassa sen takia.
Kerron kaloista sitten jos sua vielä kiinnostaa.En tuosta säikähtänyt ja kiinnostaa edelleen.
Niin kalat, kuin sekin millä olet lasikuidun päällystänyt/käsitellyt ettei siitä leviä mitään myrkkyjä akvaarioveteen... - pete
Johanna kirjoitti:
En tuosta säikähtänyt ja kiinnostaa edelleen.
Niin kalat, kuin sekin millä olet lasikuidun päällystänyt/käsitellyt ettei siitä leviä mitään myrkkyjä akvaarioveteen...Kalat tummaleväpleko(30cm),sateenkaarikirjoahven,
8kardinaalitetraa,2lehtikalaa,5partamonnia.
Ei siitä lasikuidusta mitään ole levinnyt se on päällystetty nääs sellaisella venemaalilla josta
ei veteen liukene mitään myrkyllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592