Oltaisiin lähössä yllättävän pian Kreikkaan, Korfuun. Aloin tossa miettimään, että onko siellä minkäänlaista kauppaa mistä voisi ostaa levyjä - enkä nyt tarkoita pelkästään Justin Bieberin, One Directionin yms levyjä, joita saa prismastakin - vaan näitä muita. Yritin hakea, mutta mitään ei tarttunut mukaan. Apuja (:
Korfussa minkäänlaista levykauppaa ?
Pinkyne
3
155
Vastaukset
- ehkä taas syyskuussa
Itse olen kolmesti käynyt päiväreissulla ja joka kerta must on ollut levykauppa. Niitä on useampia, palvelu aulista, sijaitsevat siinä ns. vanhassa osassa Korfun kaupungissa, joka on täynnänsä putiikkeja lähinnä turisteille.
Hyviä ostoksia! - Pinkyne
missäs päin kaupunkia se ois ? Ku loppu pelissä seki alue on aika suuri
- ehkä taas syyskuussa
Kartalta löytät Listonin, upean promenadin ravintoloineen, katetut ulkoterassit krikettikentän (vai oliko kroketti?) vieressä. Siitä vain muutamia satoja metrejä niin löydät musiikkikaupat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838