Löytyykö Hankasalmen Säkinmäestä kultaa

hyvä tulevaisuus

ja tuleeko Säkinmäkeen kultakaivos? Mistä on saanut nimensä mäki joka on säkinmäestä konneveden suuntaan?? Kultavuori?? Onko sieltä kenties joskus löytynyt kultaa?

Kaivos kun tulee niin ympärile nousee kultakaupunki niinkuin amerikoissa ennenvanhaan, rakennetaan rautatiet yms, tulee kapakoita ja porttoloita, kerrostaloja ja noppakivillä päällystetyt kadut. Jihuuu! Ja mikä tärkeintä saadaan Säkinmäkeen 4 kaistainen asfalttitie.

8

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palokka62

Muuta en ole malminetsinnästä kuullut kuin sen että Konnevedeltä on löytynyt kalliosta lupaava esiintymä arvometallia.Asiasta ei tiedä kuin muutama henkilö paikkakunnalla ja jos kaivos avataan niin se tulee olemaan suurempi juttu kuin Äänekosken uusi biotuotetehdas.Hyvä että näihin pieniin kuntiinkin investoidaan.

• nero

Asiassa on totuudensiemen, ei kannata huudella paljoa asiasta ettei Vihreät ym.pääse väliin.Hommahan olisi lottovoitto seutukunnalle.

• Asian vierestä

Tuota et usko itekkää.

• pala taivasta

Jos hanke on kansantaloudelle merkittävä niin siinä menetellään samalla nopeudella YVA:n kanssa kuin Äänekosken tehtaassakin...Kuulostelkeehan..

• hyvä tulevaisuus

Nyt kyse Hankasalmen puolelta eikä Konneveden, Säkinmäki on Hankasalmea, enää tänään ei ollut porausryhmä paikalla mutta jos esiintymä on lupaava tulee porausryhmä suorittamaan lisäkairauksia esiintymän laajuuden selvittämiseksi ja tiedossa on että nimenomaan lupaavalta näyttää näytteet. Ei niinkään hopean osalta vaan kullan. Pian alkaa tapahtumaan kun Hoxmill pistää tuulemaan.

• paskapaikka

hyi vittu hankasalmi! suomen perseenreikä. vitun junttila. oon asunu siellä joten tiedän mistä puhun

• Anonyymi

Minä ainakin rakastin sitä paikkaa ja miestä siellä yli kolmekymmentä vuotta sitten.

• Anonyymi

Ei kannata puhua vihreiden kuullen mistään kultaesiintymistä. Kannattaa kaivaa salassa ja panna rahatkin liiviinsä, etteivät vihreät saa mitään. Pyllistää vai pyllyö vihreille ja kämmenet vastakkain, sormet ylöspäin ja huutaa allahia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 55
      725
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      694
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38