Äsken palasin edelliseen välilehteen, jossa oli facebookin peli meneillään. Kun olin yhden kerran ehtinyt klikata, touchpad lakkasi toimimasta. Mulla on n3kk vanha asuksen kone, eli iän ei pitäisi painaa. Ohjauspaneelista kun katsoin niin se sanoo, että laite toimii oikein, ja ohjaimet on ajan tasalla. Mitä teen? Viimeiset toiminnot ennen tätä laitekuolemaa oli, kun säädin äänenvoimakkuutta läppäristä ja klikkasin pelin "yritä uudelleen"-painiketta. Onko näissä joku pikatoiminto, jota olen voinut vahingossa painaa?
Mitä tehdä, kun touchpad ei toimi?
9
8218
Vastaukset
Onko mahdollista käyttää tavallista langatonta hiirtä? Ne toimii yleensä paremmin kuin nämä läppärin sisäiset hiiret.
- takuuhuoltoon
kai siinä takuuta on voimassa edelleen.
- Lerppa Fagerström
Teitkö perustoimen eli käynnistit Asuksen uudelleen? Tuo saattaa auttaa mikäli ei ole fyysinen rikkoutuminen kyseessä tai käyttiksen hajoaminen. Ja hiiri kannattaa olla varalla, langallinen tai langaton tai vaikka molemmat.
- Asiaakaivellut
Asus koneelle on touchpadille saatavana myös asuksen oma Asus Smart Gesture joka tulee näkyviin alapalkkiin. Sikäli jos normaalit toiset ei auta niin tuo toimii. Uudelleen käynnistys sinällään hyvä mutta ei toimi aina tai edes yleensä, usein ELAN joka koneista voi löytyä ei auta asiaa. Ainoa keino tuo alussa mainittu Asuksen lisä joka auttaa varmimmin, edellyttää että kaikki lisäpäivityksetkin on tehty eikä vain pakollisia. Näin ainakin huomasin itse omassa koneessa tapahtuneen ja nyt touchpad on käytettävissä molempiin suuntiin päälle ja pois. Monen mutkan jälkeen tuo oli ainoa joka auttoi.
- juupajuu..
Laita takuuhuoltoon Hollantiin.
Siellä se viipyy muutamn viikon joten joudut olemaan ilman konetta vähän aikaa.
Asus huolletaan ulkomailla, kannattaa ostaa koneita joiden huolto on kotimaassa, esim HP tai Acer.- kuminanaama
HP tai ACER hahahaha
- hyväkone
kuminanaama kirjoitti:
HP tai ACER hahahaha
Mikä vika HP:ssä?
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/61732/gbghj/HP-EliteBook-840-G2-14-kannettava-Win-7-Pro-64-bit
- asdfasdf
Olet todennäköisesti sammuttanut touchpadin käytöstä. Etsi ohjekirjasta, miten sen saa päälle ja pois.
- asdfasdf
"You can also disable the touchpad by pressing the "Fn" and a function key depending on the model of your ASUS notebook. For example, to disable the touchpad on an ASUS Eee PC, press "Fn-F3." Refer to your Asus laptop's user manual if you don't know the correct hotkey combination required to disable the touchpad."
Eli mallista riippuu, mikä näppäinyhdistelmä, mutta toinen näppäin ilmeisimmin Fn
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111