Hei! Voiko keitetyn munan keltuaista antaa koiralle, ja jos voi niin kuinka monta kerralla? Minulla on 4 kg koira joka rakastaa keltuaisia, mutta en halua antaa niitä liian usein enkä liian paljon. Entä keitetty maksa,voiko sitä antaa n.5x5 cm kokoisen palan esim.kerran viikossa? Kiva, jos joku asiasta tietävä viitsii vastata, kiitos!
keitetyn kananmunan keltuainen koiralle?
yorkkiboy
2
199
Vastaukset
- 17+17
Koirasi on aika pieni mutta kyllä keltuaisen voi antaa vaikka joka toinen päivä, samoin maksapalan parikin kertaa viikossa. Ainahan määrän voi vähentää muussa jos lihoo.
- rotikka tyttö
Mulla hiukan isompi koira, rotikka. Kyllä annan sille raakaa ja keitettyä munaa. En edes laske kuinka usein. Silloin tällöin, mutta saatankin laittaa 3 munaa kerralla. Ja noin pieni maksan pala ainakin kerran viikossa on vaan hyväksi, pienellekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808