Tein uuden laajakaistasopimuksen, voimassa toistaiseksi, hintakin sovittiin puhelimessa. Tuli uusi lasku ja kk/hinta eri (kalliimpi), mitä sovimme asiakaspalvelijan kanssa. Merkillistä minusta, eikö Suomessa kun kaksi miestä sopii jonkin asian, vaikka vain puhelimessa, pidäkään paikkaansa?
Tietysti pitää uudestaan soittaa (jonottaen iltapäivä) ja yrittää korjata asia"%¤#¤%/&
Vain puhelimessa sovittu ei pidä
4
157
Vastaukset
- Sovi kirjallisesti
Olen ollut kolme eri kertaa Soneran asiakkaana ja myyjän kanssa on puhelimessa sovittu alennukset ym. Joka kerta on pitänyt ottaa yhteys Soneraan, syynä:
- väärä modeemi -> palautus ja uusi tilalle, joka edelleen VÄÄRÄ!! Eikun taas postiin viemään ja uutta tilalle!!! V-käyrä tapissa!
- sovittu liittymän avaamisaika viikon pielessä, vaikka nimenomaan painotettiin sitä, että sen on oltava auki opiskelunvuoksi tiettynä päivänä. Fuck!
- liittymä ei toiminut, koska surinan joomies yhdisti taloyhtiön jakamossa piuhat väärin
- sovittu alennus puuttui -> soitto ja lupaus korjaamisesta -> seuraava lasku taas VÄÄRIN -> luvattiin hyvittää seuraavassa laskussa -> #¥%#£ ...tana! ..kele eipä tullut ennen uutta reklamaatiota. Ei oo todellista!
- sovittu xx mb-yhteysnopeudesta -> pieleen meni
Nettiyhteys on toiminut mainiosti. Surinan piikkiin yhteyksiä myyvät alihankkijat sen sijaan pitäisi hiedä navetan taakse ja kehua ... Eilen, perj. soitin Soneraan iltapäivällä ja kas, ihan jonottamatta pääsin, siitä . Mieshenkilö asiakaspalvelijana taas kerran laittoi kk/maksun kohdalleen. Saa nähdä miten seuraavasssa laskussa käy.
Hei!
Einari5: Hienoa kuulla, että sait asian hoidettua kuntoon puhelimitse ja asiakaspalveluun yhteydenotto luonnistui ilman jonottamista! Eiköhän se ensi lasku ole jo kunnossa. Kuulostaa siltä, että tuossa on käynyt ihan inhimillinen virhe, ja hyvä että asia on nyt kunnossa!
Tiedoksi vielä kaikille:
Nykyään on asiointikanavia enemmänkin, jos koette että asiointi olisi näppärämpää esim. verkkoasioinnin kautta niin tässä linkki vielä (http://bit.ly/1io8woK)
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
- tyytymätön asiakas
Dna alkuisesta numerosta soitellaan Soneran liittymä asioissa,en voi luottaa. Vuosia sitten tarjottiin 1M nopeuden tilalle 2M kuulin mutta olikin 8M,mikä oli tietysti hyvä. Mutta asiakaspalvelija ei korjannut,sanonut selvästi että 8M nopeus. Henkilötunnusta pyydetään puhelimessa ei voi tietää kuka oikeasti on koska tekaistulta kuulostava nimi usein epäselvästi sanottuna. Nyt 24kk sopimus päättyy kesällä, saa nähdä osaavatko oikealla tavalla tarjota jatkoa? Vaihtoehtoja maaseudulla ei oikein ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308