Tein uuden laajakaistasopimuksen, voimassa toistaiseksi, hintakin sovittiin puhelimessa. Tuli uusi lasku ja kk/hinta eri (kalliimpi), mitä sovimme asiakaspalvelijan kanssa. Merkillistä minusta, eikö Suomessa kun kaksi miestä sopii jonkin asian, vaikka vain puhelimessa, pidäkään paikkaansa?
Tietysti pitää uudestaan soittaa (jonottaen iltapäivä) ja yrittää korjata asia"%¤#¤%/&
Vain puhelimessa sovittu ei pidä
4
151
Vastaukset
- Sovi kirjallisesti
Olen ollut kolme eri kertaa Soneran asiakkaana ja myyjän kanssa on puhelimessa sovittu alennukset ym. Joka kerta on pitänyt ottaa yhteys Soneraan, syynä:
- väärä modeemi -> palautus ja uusi tilalle, joka edelleen VÄÄRÄ!! Eikun taas postiin viemään ja uutta tilalle!!! V-käyrä tapissa!
- sovittu liittymän avaamisaika viikon pielessä, vaikka nimenomaan painotettiin sitä, että sen on oltava auki opiskelunvuoksi tiettynä päivänä. Fuck!
- liittymä ei toiminut, koska surinan joomies yhdisti taloyhtiön jakamossa piuhat väärin
- sovittu alennus puuttui -> soitto ja lupaus korjaamisesta -> seuraava lasku taas VÄÄRIN -> luvattiin hyvittää seuraavassa laskussa -> #¥%#£ ...tana! ..kele eipä tullut ennen uutta reklamaatiota. Ei oo todellista!
- sovittu xx mb-yhteysnopeudesta -> pieleen meni
Nettiyhteys on toiminut mainiosti. Surinan piikkiin yhteyksiä myyvät alihankkijat sen sijaan pitäisi hiedä navetan taakse ja kehua ... Eilen, perj. soitin Soneraan iltapäivällä ja kas, ihan jonottamatta pääsin, siitä . Mieshenkilö asiakaspalvelijana taas kerran laittoi kk/maksun kohdalleen. Saa nähdä miten seuraavasssa laskussa käy.
Hei!
Einari5: Hienoa kuulla, että sait asian hoidettua kuntoon puhelimitse ja asiakaspalveluun yhteydenotto luonnistui ilman jonottamista! Eiköhän se ensi lasku ole jo kunnossa. Kuulostaa siltä, että tuossa on käynyt ihan inhimillinen virhe, ja hyvä että asia on nyt kunnossa!
Tiedoksi vielä kaikille:
Nykyään on asiointikanavia enemmänkin, jos koette että asiointi olisi näppärämpää esim. verkkoasioinnin kautta niin tässä linkki vielä (http://bit.ly/1io8woK)
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
- tyytymätön asiakas
Dna alkuisesta numerosta soitellaan Soneran liittymä asioissa,en voi luottaa. Vuosia sitten tarjottiin 1M nopeuden tilalle 2M kuulin mutta olikin 8M,mikä oli tietysti hyvä. Mutta asiakaspalvelija ei korjannut,sanonut selvästi että 8M nopeus. Henkilötunnusta pyydetään puhelimessa ei voi tietää kuka oikeasti on koska tekaistulta kuulostava nimi usein epäselvästi sanottuna. Nyt 24kk sopimus päättyy kesällä, saa nähdä osaavatko oikealla tavalla tarjota jatkoa? Vaihtoehtoja maaseudulla ei oikein ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866