Kuka tai ketkä on se henkilö tai henkilöt jotka myyvät huumeita Nurmeksessa?
Pakko on muidenkin tietää kuin vain ne jotka ostavat huumeita, onko pelko syynä ettei ilmoiteta poliisille?
Minun paras kaverini on joutunut huumekoukkuun, käyttänyt nyt noin 2 vuotta ja siinä ajassa mennyt työpaikka ja on myöskin velkaantunut, olen todella pahoilla mielin kun entinen kunnon kaveri on muuttunut täysin ja pilannut elämänsä huumeiden käytöllä.
Jos itselläni olisi tietoa myyjistä niin aivan varmasti ilmoittaisin tietoni poliisille, mutta kun en tiedä..
Kellä on tietoa niin ilmoittakaa poliisille, dealerit rikastuu ja moni nuori menettää henkensä huumeiden takia ja vielä sekin että rahoittaakseen käyttönsä joutuvat tekemään rikoksia, varastavat ja tekevät murtoja ja niin edelleen..
Huumekauppaa Nurmeksessa
97
7242
Vastaukset
- inkkarit kanootissa?
kuka mitä täh?
- Saara 22 v.
No on se aika yleisesti tiedossa että joku myy huumeita Nurmeksessa, ostajat vain pitävät suunsa kiinni...
- Anonyymi
Ammattilaiset osaa myydä kaikkea päihdyttävää jäämättä kiinni,koska ovat fiksuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaiset osaa myydä kaikkea päihdyttävää jäämättä kiinni,koska ovat fiksuja.
Totta
- Anonyymi
Pitäähän se raha jostain saada👍🤭😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut asiaa todellakin näin on👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä helppoa rahaa
- Anonyymi
Ostajat fiksuja kun osaavat pitää suunsa kiinni näistä asioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla
- Anonyymi
Viesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on rahaa
- Minä en ainakaan
Kysy parhaimalta kaverilta kuka myy huumeita. Kerro vaikka että sinä haluat ostaa. Kun nimi on selvillä kerro se vaikka polliisi roiniselle.
- Anonyymi
Ammattilaiset
- Anonyymi
Minä ola tyhmä Roman
- Anonyymi
Minä ola hyvä kauppa
- palstan aloittaja
Ei kerro koska tietää etten hyväksy huumeita.
- Anonyymi
Salille hyvä piilottaa aineet ja käyttää 😂😁😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salille hyvä piilottaa aineet ja käyttää 😂😁😀
Kastelli paras 😉
- palstan aloittaja
Enhän minä varmasti tiedä onko myyjä Nurmeksesta, voi olla Lieksastakin, toisaalta hakureissut ei kestä pitkään, se viittaisi että on lähistöllä tai sitten se tuo huumeet perille esim. Lieksasta, toisaalta olen kyllä saanut vihiä että myyjä on Nurmeksesta, ne on vain huhuja, voi olla perääkin koska moni on vihjaillut siihen suuntaan.. Että minä vihaan huumeen myyjiä, käärivät isot rahat ja kuinka monta nuorta on kuollut ahneiden huumeen myyjien takia...
- Anonyymi
No kyllähän nämä, jotka eivät Nurmeksessa ole koskaan tehneet oikeata palķkatyötä, elävät melko leveästi sekä matkustelevat Ruotsiin. Poliiseille pitäisi hommata ne sellaiset lentävät vekottimet, joissa olisi hyvät kuvausmahdollisuudet valvoa ihmisten turvallisuutta myös vesistöjä ympäröivillä teillä, joilla ne ns . Kaupustelijat ķesäisin näyttävän harjoittavan ties minkä myyntiä.
- laitapuolinen
Onhan täällä rosvoja ilman huumeitakin, melkein joka työpaikasta on muuankin tunnettu tyyppi varastanut huomattavia omaisuuksia, eikä näytä hävettävän, ja elämä jatkuu ja odotellaan taas uusia kohteita??
- huumeet on kalliita
Lisää rosvoja tulee sitä mukaa kun huumeiden käyttö yleistyy.
- ♪♫♪♫♪♪
Alko myy huumeita joilla moni on elämänsä pilannut.
- kyllästynythuumemyyn
Alkoholi on saanut paljon pahaa aikaan mutta huumeet aiheuttavat vielä enempi tuhoa.
Ja KUOLEMIA.
Jos jollain on tietoa kuka myy niin voin antaa tänne prepaid numeron ja jos joku tietää niin ilmoittakaa vaikka prepaidilla tai jos soitatte vakiliittymästä niin estäkää numero niin ette itse joudu liriin. Ilmoitan sitten poliisille. Vaikka tulisi mikä kosto.
V-tuttaa nämä kuoleman kauppiaat.
Älkää kuitenkaan tekekö vääriä ilmiantoja ettei syyttömät joudu poliisin pihteihin. - prrrrrrrrr.......
kyllästynythuumemyyn kirjoitti:
Alkoholi on saanut paljon pahaa aikaan mutta huumeet aiheuttavat vielä enempi tuhoa.
Ja KUOLEMIA.
Jos jollain on tietoa kuka myy niin voin antaa tänne prepaid numeron ja jos joku tietää niin ilmoittakaa vaikka prepaidilla tai jos soitatte vakiliittymästä niin estäkää numero niin ette itse joudu liriin. Ilmoitan sitten poliisille. Vaikka tulisi mikä kosto.
V-tuttaa nämä kuoleman kauppiaat.
Älkää kuitenkaan tekekö vääriä ilmiantoja ettei syyttömät joudu poliisin pihteihin.Kokeileppa löytyiskö ns. pärinäpojilta myytävää.
- kuriiriko
Huumausaineitahan saa nykyjään netistä tilaamalla.
- huumeen vihaaja
Vapiskaa s--tanan kuolemankauppiaat, huumeen myyjät: olen saanut tietooni nimiä jotka myyvät ja jotka mahdollisesti myyvät...
Eikä pysähdy lista Nurmekseen vaan noin 130 km säteellä olevat huumekauppiaat..
Sain tietoni eräältä käyttäjältä joka taisi olla pöllyssään ja katkera kun veloitetaan kahteen kertaan jo maksettuja aineita.
Tarkistan vielä ennen kuin annan nimet poliisille, kosto ei pelota kun minä niin vihaan näitä rottia. - Kekkonen56
huumeen vihaaja kirjoitti:
Vapiskaa s--tanan kuolemankauppiaat, huumeen myyjät: olen saanut tietooni nimiä jotka myyvät ja jotka mahdollisesti myyvät...
Sain tietoni eräältä käyttäjältä joka taisi olla pöllyssään ja katkera kun veloitetaan kahteen kertaan jo maksettuja aineita.
Tarkistan vielä ennen kuin annan nimet poliisille, kosto ei pelota kun minä niin vihaan näitä rottia.Prätkähiiret tääl eteläs ainakin pyörittää kaikenlaista jauho kauppaa.Toivottavasti ei siel Nurmekses ole sama suunta..
- huumeen vihaaja
Kekkonen56 kirjoitti:
Prätkähiiret tääl eteläs ainakin pyörittää kaikenlaista jauho kauppaa.Toivottavasti ei siel Nurmekses ole sama suunta..
No ei se henkilö maininnut mitään prätkäkerhosta, en tiedä sitten totuutta..
Kuopio ja Iisalmi, sieltä niitä tulee, Joensuusta ei maininnut mitään.
Ja kaksi Nurmeslaista nuorta tyyppiä mainitsi.
Huom: tiedän oikeat nimet ja puhelin numerot sekä prepaidit joista bisnestä hoidetaan, no nehän vaihtuu äkkiä mutta kun on muuta faktaa joilla toivon mukaan he ovat kiipelissä. - Anonyymi
huumeen vihaaja kirjoitti:
Tarkistan vielä ennen kuin annan nimet poliisille, kosto ei pelota kun minä niin vihaan näitä rottia.Olet 10 pisteen arvoinen. Sinun kaltaisiasi tarvitaan Suomessa enemmän.
- per..le
Hiljattain jäi khati lasti kiinni joensuu-lieksa välillä. Asialla mamut
- somalian huume
Joo, luin minäkin sen lehdestä ja netistä. Khat huumeen käyttö on arkipäivää Somaliassa, yhtä tavallista kuin tupakan poltto Suomessa menneinä vuosina. Ja nyt ne tuovat sen khat huume kulttuurin Suomeen, kun täällä muutenkin on huumeongelma ja iso onkin..
- Anonyymi
Khati on hyväääääääääæ
- Anonyymi
somalian huume kirjoitti:
Joo, luin minäkin sen lehdestä ja netistä. Khat huumeen käyttö on arkipäivää Somaliassa, yhtä tavallista kuin tupakan poltto Suomessa menneinä vuosina. Ja nyt ne tuovat sen khat huume kulttuurin Suomeen, kun täällä muutenkin on huumeongelma ja iso onkin..
Vai somalit ne niitä huumeita tuovat Nurmekseenkin. Olen katsonut poliisiohjelmia, joissa oli ihan somaleiden näköisiä nuoria miehiä, jotka joutuivat Suomen päässä kiinni jo ennen ison lastin vastaanottamista. Suomen poliisit osaavat asiansa. Hyvä suomalainen poliisi.
- hoitovirhe?
Jotkut nuoret käyttäjät ovat kertoneet että he aloittivat käytön kun Nurmeksen lääkärit kertaheitolla ottivat heiltä pois rauhoittavat lääkkeet, diapam, rivatril ynnämuut.
Ja kun tarvitsivat jotain tilalle niin seuraava askel olikin huumeet.
Itsekin kiinnostuin aiheesta ja luin netistä että jos on käyttänyt rauhoittavia vuoden tai kaksi niin lopetus pitäisi tapahtua vähitellen, vaikka puoli tai yksi tabletti vähemmän päivässä, ei kertaheitolla kuin seinään.
Joku lääkäri kertoi että jos noin on tapahtunut niin kyseessä on hoitovirhe, kehotti tekemään valituksen.- Anonyymi
Näissä asioissa olisi myös oikeille tutkijoille töitä, mutta please ... miespuolisille, josko he paremmin keksisivät avun nuorille, ikäänkuin turvallisen isän roolissa.
- selvä peli
Ulosteen haistelu, siinä on nurmeslaisen huume.
- palstan lOpettaja
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Ainiin, viinahan ei ole ongelma nurmeksessa, eihän? Varsinkaan "pimeät pullot". . .
- uutinen...
On se suuri ongelma, ei vain täällä vaan koko Suomessa. Moni on kuollut viinaan liiallisen käytön takia, olet täysin oikeassa.
Vieläkö pimeää viinaa myydään Nurmeksessa, tuo oli uutta mulle?
- QQman
minä myyn mitä laitetaan,,ja eikös se ole pärempi että nuoriso pöyssy päissään liikku kun alkon,,,,
- QQman
Palstan aloittaja,,mulla täällä kohta kukkii palstat ;)
- palstan aloittaja
No, empä osaa tuohon sanoa mitään paitsi että alkoholi myös on tavallaan huumetta, olen vain huolissani nuorista ja paras kaverini taitaa olla menetetty tapaus..
Ja kun itselläni on 4 lasta, yksi murrosiässä jolloin ollaan kavereiden johdateltavissa.. Muut on vielä niin nuoria, leikki iässä nuorin joten niistä en ole vielä huolissani.
Aikuiset tehkää mitä huvittaa mutta toivon ettei aikuisetkaan kokeilisi, kaverikin muutaman kerran jälkeen oli koukussa.
Ja ei ole hyvä laittaa nimiä tänne, ei oikeita eikä vääriä, siinä voi joutua syyttömät kärsimään jos nimi vähänkään muistuttaa jonkun oikeaa nimeä ja siitähän voi joutua vaikka oikeuteen..
Turvallista Juhannusta kaikille!- Anonyymi
Suomen hallitus tukee nyt Korhonen aikaan viinaa myyviä ravintoloita, jotta viinan myynti rikastuttaisi eduskunnan kassaa ja humalaiset sekä selvin päin olevat, jotka siellä kyttäävät saalistaan, raiskaavat ja pahoinpitelivät naisia. Näin kukkii mustat ruusut oikein valtion tukemina näiden hyväuskoisten kohdalla. Itse nuorena ihme ja kumma, selvisin hengissä, mutta olinhan hyväkuntoinen verrattuna nykynuoriin.
- Ja näin
Huumeet ovat paskaa,olen työpuolesta nähnyt sen orjuuden ja voin sanoa,etteivät valitettavasti mahda itse mitään asialle..Kaava kuuluu näin...HAUTA TAI USKOON TULEMINEN TAI TAPETUKSI VELKOJEN TAKIA!
- seven..
7 nuorta kuollut huumeiden takia noin olisko 6-7 vuoden aikana, siis tuntemaani nuorta joten luku voi olla isompikin.
Ei kaikki suoranaisesti huumeisiin vaan huumeiden aiheuttamien päähänpistojen takia, esim huume houreissa lähdetty uimaan vastapäiselle rannalle ja muita tämän kaltaisia tapauksia.
Ei kannata kokeilla mitään huumetta, ei edes sitä yhtä kertaa.
Sitten on vielä kännikuolemia näiden 7:n lisäksi.
- Anonyymi
Money money money 💰💳💸💵💴💶💷💸💸💸💰💰💳💳Fiksut pärjää aina
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta👍
- Anonyymi
Valtimolla kasvattavat heroiinia!
- Anonyymi
Nyt on hyvä aika myydä varastot tyhjiksi huumeista,kun ihmiset viihtyy sisällä niin voi tuoda ovelle asti aineet.
- Anonyymi
Nurmeksessa tykittävät suoneen kannadista!
- Anonyymi
Kysykää sieltä salakapakasta vanhan meijerin tiloista. Ja muistakaa sukurutsata toisianne niin nurmes pysyy totaali ääliöitten mekkana
- Anonyymi
Koulut alkaa ja aineet leviää ja viikkorahat häviää 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulut alkaa ja aineet leviää ja viikkorahat häviää 😜
Kauppa mikä kannattaa tehdä
- Anonyymi
Mukavasti lastit liikkuu nurmeksen kautta muihin pitäjiin ihmisten silmien alla,eiku ainiin kaikki nukkuu ja se sopii vallan mukavasti 🙌💉💊🚬💰💶
- Anonyymi
joutunut huumekoukkuun
- Anonyymi
Fiksut pärjää aina 😁
- Anonyymi
Taitaa olla, että kasvatetaan hamppua, kannabista poltetaan ja päästöt kantautuvat naapureille kera valkosipulin hajun kanssa niin kerros- kuin omakotitaloihin. Niin missähän syrjäkylillä kasvatetaan.
- Anonyymi
Etkö tiedä?
- Anonyymi
Minä tietenkin kasvatan siis kasvatin😁Sato onnistui hyvin ei ollu häiriötekijöitä ja sai rauhassa touhuta nyt on myöhäistä kytätä tai seurata aineet siirtyi kohti lappia BUAHAA ja todisteet siivottu kokonaan niin nyt hyvä ottaa loppu vuosi ihan rennosti ja ensi vuosi,mutta hei fiksut pärjää aina ja tyhmät ei tajua mitään,koska rikolliset on aina askeleen edellä seuraajia ja kyttäjiä HA HAA vitun urpot ette tajunneet mitään 😅😄😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tietenkin kasvatan siis kasvatin😁Sato onnistui hyvin ei ollu häiriötekijöitä ja sai rauhassa touhuta nyt on myöhäistä kytätä tai seurata aineet siirtyi kohti lappia BUAHAA ja todisteet siivottu kokonaan niin nyt hyvä ottaa loppu vuosi ihan rennosti ja ensi vuosi,mutta hei fiksut pärjää aina ja tyhmät ei tajua mitään,koska rikolliset on aina askeleen edellä seuraajia ja kyttäjiä HA HAA vitun urpot ette tajunneet mitään 😅😄😃
Jos kasvatusta ei huomaa, niin käyttö onkin eri juttu. Kasvata pois vaan, sehän onkin terveellistä. Maailmakin hymyilee, ainakin sen pienen hetken.
- Anonyymi
Joskus vuosia sitten kuulin joltain että Sotkamossa olisi huumeiden kasvattajia. En tiedä, pitääkö paikkaansa. Onko siellä vähän työpaikkoja, kun pitää sortua huumeiden käyttäjäksi? Vai mistä tämä kaikki johtuu? Itsekritiikin puutteestako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa, miksi pidät itseäsi "fiksuna". Fiksut eivät sorru huumeiden käyttäjiksi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeaa meininkiä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä?
En kerro
- Anonyymi
Katiskalla tienaa 👅👌✌
- Anonyymi
Niin totta 💵💲💳💰
- Anonyymi
Tänään tuli 3 ahventa ja yksi särki katiskat..
- Anonyymi
Kyllä nämä huumeiden myyjät ovat hyvän tekijöitä. Kiva että aineita saatavana näinä vaikeina aikoina. Saa hetken helpotuksen niillä.
- Anonyymi
Helpotusta hyvinkin arkkuun
- Anonyymi
Elämä on parasta huumetta sillon ku se on pelkkää huumetta
- Anonyymi
Kuka kävi pöllimässä lainin? xd
- Anonyymi
Oho siis tän kuka kävi pöllii voi vittu xddddd
- Anonyymi
Kyllä se myy.
- Anonyymi
Sama äijä
- Anonyymi
Sekin juuri tälleen👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kävi pöllimässä lainin? xd
Tummat
- Anonyymi
Nurmeksessa kasvaa tuuheat kannabispusikot pellolla!
- Anonyymi
Onko näin
- Anonyymi
nuremkselainen oppi isältä pojalle ...
1. pistä oikean käden etusormi pystyyn
2. lipaise sitä kielellä ja sitten tuönnä se suuhun
3. pistä vasemman käden etusormi pystyyn
4. ota oikean käden sormi ja työnnä se anusaukkoon kokonaan
5. ota vasemman käden sormi, lipaise sitä kielellä ja työnnä se suuhun
6. vaihda kättä välillä ettei se puudu muista se etusormi työntää aina sisälle - Anonyymi
Oisko h.... Sia vai ha.... Sia
- Anonyymi
Laupuun juurella tänään herskaa 10 ekee gramma! Kunhan tule juurelle!
- Anonyymi
Romanit myy huumeita ja lääkkeitä ja nurmeksen vakio Narkkarit ostaa heiltä huumeita käyvät romaneitten vuokra asunnoista hakee ne
- Anonyymi
Ja miekkataksi toimittaa aineen "vähemmisölle".
- Anonyymi
Baareissa myös liikkuu huumeita ja lääkkeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baareissa myös liikkuu huumeita ja lääkkeitä
Myyntiin paras paikka ja ostajia riittää
- Anonyymi
sun sukulaiset ja mummo pääjehu
- Anonyymi
Hannikaisen helly Hansenit myy
- Anonyymi
Kaikki nistit laatikkoon
- Anonyymi
Autot merkattu voi kuullua tikitystä konehuoneesta tai alta
- Anonyymi
ne seuraa autoja nurmeksessa, on olemassa noitten runkkujen ryhmä jotka kertoo sijaintitietoja tietyistä tyypeistä, olen ilmoittanut tästä poliisille, kaveri kertoi aika paljon sen "ringin" toiminnasta
- Anonyymi
Huumeissa ajeltu ny ja Poliisia karkuunnkovasti
- Anonyymi
Homer Simpson vaikuttaa kiinnostuneelta Suomesta ja suomalaisten onnellisuudesta. Jaksossa hahmo nähdään syventymässä lehteen, jonka kannessa on Helsinki-viittaus ”Life in Hell-sinki”.
- Anonyymi
Baareissa ja abc asemilla liikkuu välittäjiä sisätiloissa
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812