eli tää on aika tyhmä kysymys mutta vaivaa mua
ihan kauheesti.
en tiedä miten kevari tankataan :D
siis käytännössä kyllä, mutta pitääkö
bensaan sekoittaa mopon tyyliin öljyt vai?
en voi kysyäkkää keltään kun veljet harrastaa
vaan tietokoneita tai punttisalia
niin ne ei tiedä ja isäntä ei tajua moottoripyörien päälle mitään.
hävettää kysyä näin pientä asiaa..
ihan tyhmä kysymys..
3
890
Vastaukset
- pöö
Jos oikein muistan tuorevoitelu tarkottaa että ei tarvi sekottaa jos sulla on kevari ni avaappa se penkki ja kato onko siellä sellanen pieni kanisteri
- viestin kirjottaja..
jos mulla olis kevari nii olisin varmaan ajat sitten opetellu..
siis on kahta erityyppiä olemassa?
selviääkö rekisteriotteesta vai mistä? - Kake
viestin kirjottaja.. kirjoitti:
jos mulla olis kevari nii olisin varmaan ajat sitten opetellu..
siis on kahta erityyppiä olemassa?
selviääkö rekisteriotteesta vai mistä?No esim. kisapyörissä kuten KTM 125 EXC ei ole tuorevoitelujärjestelmää, joten joudut sekoittamaan öljyt itse, mutta muuten kyllä on kaikissa 2t katupyörissä tuorevoitelu jos ei sitä tarkoituksella ole otettu pois. Sun pitää vaan huolehtia että siinä tuorevoiteluastiassa mikä sijaitsee yleensä penkin alla on tarpeeks öljyä ni ei tarvi ite sitten sekottaa. 4-tahdeissa tankkaat vaan bensaa kun se moottoriöljy voitelee kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872