Hei onko kukaan täällä koskaa saanu piiskaa pimpille? haluisin kuulla että sattuuko se paljon / millä ootte saannu?. Mies haluis piiskata mua hiurharjalla paljaalle pimpille, seksileikkinä..
pimpille
9
3720
Vastaukset
- Pimppihellänä
Mieheni sitoo minut jaloista ja käsistä parisängyn eri kulmiin kiinni. Tämän jälkeen hän ottaa vyön ja rupeaa lpsyttelemään sillä paljasta pimpsaani. Yleensä jo kymmenen minuutin raivokas piiskaus saa minut itkemään ja häpyhuuleni huutamaan hoosiannaa. On vaan pillu niin hellänä seuraavat päivät.
- Sexandheinola
Miks vitussa pillität?
- Reinomies
Minä ainakin piiskaan vaimoa pimpille ja takapuoleen kuminauhapiiskalla
- Diudiudiiii
Tuntuuko tuolta kun on löylykauha perseessä poikittain
On. Meillä drindl-hutsu roolileikissä pillua piiskataan välillä, suosittelen. Meillä välillä pillu saa läimäytyksiä joko kädellä tai keittiön monitoimivärkillä eli paistinlastalla. Liukkaria, läimäytyksiä ja pari sormea pillussa tekee oikein hyvää. Sitten aina välillä vähän kielen lipiasuja, ja uudestaan. Kannattaa vuorotella piiskamisen ja hellyyden kanssa. Hellät vaiheet nostavat kuitenkin kipukynnystä, niin seuraava läimäys voi aina olla edellistä voimakkaampi. Sitten seuraavana päivänä hame päällä töihin, välillä kihelmöivä turvotus ja orkun jälkipoltot veivät muutaman päivän.
- Sexandheinola
Minä piiskaan naistani hevosille tarkoitetulla raipalla, hyvältä kuulemma tuntuu
- Anonyymi
Mieheni tutustutti mut piiskaleikkeihin. Ensin antoi piiskaa pyllylle ja sitten siirtyi piiskaamaan myös jalkoväliä. Nykyään pimppaa piiskataan melkein joka viikko. Se on meistä molemmista todella kiihottavaa. Pillupiiskaus sattuu todennäköisesti enemmän kuin voisi kuvitella, etenkin jos piiskaa annetaan kunnolla. Mieheni ei pidä kiirettä, vaan tykkää käyttää piiskaamiseen aikaa. Tavallisesti aloitetaan läpsyttelemällä avokämmenellä ja siitä siirrytään viivoittimeen tai lastaan, jolla annetaan napakoita iskuja häpyhuulille ja klitalle. Parhaiten toimii kuitenkin raippa. Kunnon piiskaussession jälkeen pimppa on punainen ja turvonnut ja märkä. Se kipu ja nautinto voi olla lähes sietämätöntä. Mulla on usein vedet silmissä ja jalat on joskus pakko sitoa levälleen, kun en muuten pysy paikoillani. Lopuksi mies panee pillua ja aika usein tykkää tullaa peppuun, kun voi samalla katsella helläksi piiskattua pimppiä.
- Anonyymi
Yhtä vähän nautittavaa tuo on kuin palleihin potkiminen.
Kesällä mun jalkoja pidettiin levällään ja pimppaa piiskattiin nokkosilla.
Pidin kovasti vaikka sain aikamoisen kutinan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812638Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801215
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331085Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.28888Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820