Olen 24-vuotias lastentarhanopettaja-opiskelija, joka etsii lastenhoitotöitä; päivä- ja/tai iltatöitä. Olen hoitanut ystävien lapsia, sekä tehnyt paljon päiväkotisijaisuuksia. Minulle on tärkeää tarjota lapselle turvallinen ympäristö olla ja toimia ja minusta on ihana puuhaillla paljon ja monipuolisesti lasten kanssa. :) Minulle sopii myös, että lapsi tulee kotiimme hoitoon, jos se on parempi vanhemmille. (mutta meillä on pieni koira, joka on kyllä tottunut lapsiin). :)
Lastenhoitaja Lahti
4
141
Vastaukset
- Bea
Lisäyksenä vielä, että kotityöt ja ruuanlaitto lastenhoidon ohella onnistuu tietenki myös.
- jaddu
Hei!
Meillä olisi tarvetta lastenhoitajalle elokuusta lähtien, mielellään meidän kodissamme. Auto välttämätön, koska asumme maalla eikä julkiset kunnolla kulje. Työpäivät ja -ajat vaihtelisivat, koska alan itse tehdä puolikasta työaikaa ja kaksivuorotyötä. Työpäiviä viikossa n. kaksi. Joko aamusta klo. 16 asti tai iltapäivästä 13.30.-16. Ei viikonlopputarvetta.
Mikäli kiinnostuit, laita yhteystietosi niin jutellaan enemmän!
T. Sari
- minna11
Hei tarvitsisimme nopeasti tälle illalle ja huomiselle lastenhoito apua 2 vuotiaalle tytölle sekä 3 kk vauvalle. asumme lahdessa launeella. ota pian yhteyttä kiitos. T. Minna
minna.mantylä[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216