Olen 24-vuotias lastentarhanopettaja-opiskelija, joka etsii lastenhoitotöitä; päivä- ja/tai iltatöitä. Olen hoitanut ystävien lapsia, sekä tehnyt paljon päiväkotisijaisuuksia. Minulle on tärkeää tarjota lapselle turvallinen ympäristö olla ja toimia ja minusta on ihana puuhaillla paljon ja monipuolisesti lasten kanssa. :) Minulle sopii myös, että lapsi tulee kotiimme hoitoon, jos se on parempi vanhemmille. (mutta meillä on pieni koira, joka on kyllä tottunut lapsiin). :)
Lastenhoitaja Lahti
4
164
Vastaukset
- Bea
Lisäyksenä vielä, että kotityöt ja ruuanlaitto lastenhoidon ohella onnistuu tietenki myös.
- jaddu
Hei!
Meillä olisi tarvetta lastenhoitajalle elokuusta lähtien, mielellään meidän kodissamme. Auto välttämätön, koska asumme maalla eikä julkiset kunnolla kulje. Työpäivät ja -ajat vaihtelisivat, koska alan itse tehdä puolikasta työaikaa ja kaksivuorotyötä. Työpäiviä viikossa n. kaksi. Joko aamusta klo. 16 asti tai iltapäivästä 13.30.-16. Ei viikonlopputarvetta.
Mikäli kiinnostuit, laita yhteystietosi niin jutellaan enemmän!
T. Sari
- minna11
Hei tarvitsisimme nopeasti tälle illalle ja huomiselle lastenhoito apua 2 vuotiaalle tytölle sekä 3 kk vauvalle. asumme lahdessa launeella. ota pian yhteyttä kiitos. T. Minna
minna.mantylä[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1286425Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716273Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766215Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482435Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.52376Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131339
- 1871138
- 64970