ny kaikki kertoon mitä teen!

help me

Mä oon 12v. Ja mun perheesee kuuluu iskä,äiti,veli Ja Mä. Oon ruvennut miettimää että Pitääkö mun ilmoittaa sossuun tai jonnekki tästä:
-mua ei kuunnella kotona Jos Mä puhun
-mun päälle puhutaan kun Mä Yritän kertoo jotain
-kukaan Ei puolusta mua
-mulle huudetaan kotona niin kovaa että Kaikki Naapurit kuulee.
-iskän juoppo kavereita ravaa meil päivvittäin
-Mä oon aina kaverikiellossa Ja kotiarestissa (Viime kesänä sain olla vaa kolmesti kaverwitten kaa)
-Mua lisätään koulussa sen takia kun en voi olla kenenkään kaa ikinä
-Mun iskä juo kaljaa joka päivä Ja On tosi usein kännis
-mun iskä viettää päiväsä Sen autotallissa Ja yöt Se tulee sisälle (Mua kiusataan aina että "Se sun iskäs asuu autotallis"
-Se käy vähintään kerran kuukaudessa tallinnassa Ja Sen ki takia Mua kiusataan
-aina Kun mun iskä saa raivokohtauksen nii Se rikkoo jotain (esim. Kaapin oven, lautasen, taulun, Ja oven)
-kaks viikkoo sitte se suuttu mulle Ja rikko mun puhelimen Ja tabletin
-Se Ja äiti On ihan vitun ällöttäviä siis mul oli kaveri yötä nii Ne pani alakerrassa Ja ne joka yö Vaan panee Hyi vittu miettikää Miten älöäö ku yritää nukkuu ni kuuluu vaa ah,ah,ah,uuuh.... Hyi vittuuu!!!
-iskä On yrittänyt heittää Mua imurilla, lautasella, kaljatölkillä Ja kaikella muulla
-Se ottaa musta tosi lujaa kiinni Ja viskaa johonki
-pari viikkoo sitte Se nappas mut keittiöstä Ja otti mua kurkusta kiinni Ja viskas monta metriä mut suoraan sohvan reunaa

Mua alko vituttaa iha helvetisti nii soitin mun mummille että Voinko mennä Sen luokse Ja sille kävi nii Oon Nyt siellä. Ja äiti vaa soittelee Koko ajan että me tullaan hakee sut Ens viikolla pois sieltä Ja kaikkee paskaa.. Mummini puolesta voisin muuttaa Hänen luokseen asumaan mutta äidilleni Se ei käy.. ..MITÄ TEEN????

5

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myötätuntoinen868

      Voi Sua :'( ihan alkaa itkettää kun kuulee että jollain On noin Kurja nuoruus...

    • 9 + 5

      Puhu nuista asioista koulun terkalle, ni uskon että asioihin aletaan puuttumaan. Hyvää kesää :)

    • Hei "help me",

      kuvailemasi perusteella yhteydenotto asuinpaikkakuntasi sosiaalityöntekijään on erittäin hyvä idea. Jokaisella on oikeus kunnioitukseen, jota et kertomasi perusteella ole vanhemmiltasi saanut. On hienoa, että olet löytänyt mummistasi luotettavan aikuisen, jonka puoleen kääntyä. Yhdessä sosiaalityöntekijän kanssa voisitte etsiä kaikille osapuolille sopivan ratkaisun tilanteeseen. Työntekijöillä on kokemusta tämänkaltaisista tilanteista ja he osaavat varmasti selittää asian vanhemmillesi.

      Jos haluat jutella asiasta luottamuksellisesti ja nimettömänä, voit soittaa MLL:n lasten ja nuorten puhelimeen p. 116 111. Arkisin klo 14-20. La ja su klo 17-20. Voit myös chatata MLL:n päivystäjien kanssa ma-to klo 17-20 http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/chat/

      Paljon rohkeutta tilanteen ratkaisemiseen!

      Jyväskylän Nettisaapas

    • elisazz

      Mulla tuli tippa linssiin tosta... :) Sinuna menisin mummisi kanssa käymässä jossain että voit puhuu tuosta ja luottaisit siihen. Esim kävisit vaikka kuraattorilla.
      Lapsella/nuorella on oikeus elää kunnon elämä, saada ruokaa, vaatteita ja ensiksi huolehtivaiset vanhemmat.
      Anteeksi jos oli tympeä viesti...
      Voimia sulle

    • juhotuho10

      ton perusteella sanoisin et vanhempas on SAIRAITA ja mielenvikasia!
      otan osaa :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe