Näin kesähelteellä auton pitää olla sellainen,joka toimii.
Lada ei ole sellainen.
Ladalla tarvitsee aina murehtia pitkistä korjaamojonoista.
Nauti elämästäsi, paalaa Lada, jätä murheet muille ladisteille.
Nauti elämästäsi, paalaa LADA!
4
119
Vastaukset
- sörsselssön
Niin totta taas ! Miksi pitäisi pilata kesähelteet jonottamalla Ladan räppänän kanssa vuoronumeroa Kuusakoskelle. Lada paaliin ja tilalle oikea auto, joka ei jätä pulaan helteilläkään. Siksi Ladan tilalle varmatoiminen ja kaunis oikea AUTO ja matka jatkuu ilman ikuisia Ladan ongelmia !
- Runko.
Lada on epäluotettava auto siitä ei päästä mihinkään. Minulla on ainakin ollut vaivalloisia ajokilometrejä, aina ongelmia. Ladassa ei ole mitään varusteita mutta perusrakennekin aiheuttaa usein matkanteon katkeamisen.
- ziguli kuski
Paranna elämäsilaatua osta lada nauti ajosta älä korjailemisesta.
- Eurovolga
Nyt tuli mahdoton yhtälö. Ellei Ladaa korjaa koko ajan, ei sillä voi ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446