Onko kellekään tullut e-pillereistä mielialan muutoksia jopa raivoamista? olen syönyt nyt parisen kuukautta femoden merkkistä ja olen tosi usein hirvittävän ärtynyt jopa vihainen kaikesta. Olen syönyt aiemminkin monen merkkisiä mutta ei tällästä ole tullut
Raivoamisoireita e-pillereiden takia
hulluko?
2<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Tuon vuoksi en ole itse koskaan voinut pillereitä syödä. aikanan kokeilin useitakin merkkejä ja joka kerta päädyin olotilaan, jossa olin kuin pers...lle ammuttu karhu. lopulta sitten hormonikierukka ratkaisi asian. Siinä hormonia on ilmeisesti niin paljon vähemmän, ettei se vaikuttanut mielialaan - eikä haluihin. Vihaisenhahan myös seksihalut katosivat
Minulle ei ole koskaan sopineet mitkään ehkäisypillerit.Pohkeita kiristi ja sain ystävilleni itkupotkuraivarin vaikka olen maailman riidanhaluttomin henkilö normaalisti!Hormonit on vahvoja aineita, vaikka lekurit niitä vähättelee!