very big ongelma

mie se vain

nooh.. mä oon ihasstunu yhteen 27 vuotiaaseen jätkään , tai no vois sanoa jo että mieheen.. seki väittää olevansa muhun, mutta oon vaan miettiny että mitä mun porukat siihen sanois ja muutenki kaikki tutut.. oon ite vasta 15.. tai no täytän tammikuussa 16... onko siinä teidän mielestä mitään järkeä että sen ikänen haluis olla yli 10 vuotta nuoremman kans..
on mulla kyllä yks kaveri joka on seurustellu 15 vuotiaasta asti 28 vuotiaan kans.. ja ne on edelleen yhdessä (kihloissa) ja se tyttö on nyt 17 ja jätkä 30..
Auttakaa nyt pliis....

4

687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

No mä en hyväksyis noin isoo ikäeroo...Mutta se ei oo mun päätettävissä...Tee niin kuin parhaaksi näät!

• Ikävä kyllä en ratkaisua tuolle asialle voi nyt antaa, tahdon vain sanoa että olen täysin samassa tilanteessa (jopa numerotkin osuivat kohdilleen). Itse en porukoitteni suhteen pelkää kuinka asia menisi, tuottaisihan se tietenkin pientä "järkytystä" mutta eivätköhän he tottuisi asiaan, kun huomaavat miehenkin olevan tosissaan.

• emmi

joo-o.. vaikee tilanne,mutta jos nyt iha tosissaan puhutaan,niin toi on alaikäseen sekaantumista..:) vaikka toisistanne tykkäisitte tai jopa rakastaisitte... mutta en osaa mitään sanoo.. vaikeeta on mutta se on vaan tosiasia että se on alaikäseen sekaantuminen.. kun ikäeroo on noin paljo ja kun oot alle 18.. ja olisko teillä samanlaiset jutut vielä parin vuoden päästä kun mies on niin paljon aikuisempi???

• Annika
        emmi kirjoitti:

joo-o.. vaikee tilanne,mutta jos nyt iha tosissaan puhutaan,niin toi on alaikäseen sekaantumista..:) vaikka toisistanne tykkäisitte tai jopa rakastaisitte... mutta en osaa mitään sanoo.. vaikeeta on mutta se on vaan tosiasia että se on alaikäseen sekaantuminen.. kun ikäeroo on noin paljo ja kun oot alle 18.. ja olisko teillä samanlaiset jutut vielä parin vuoden päästä kun mies on niin paljon aikuisempi???

iItsellä on ollut saman lainen tilanne, mies oli 23 ja minä 16.. hommahan meni siihen että muutaman kuukauden jälkeen mse oli jo lapsen teko aikeissa.. ei varmaan paljoa lohduta, mutta mieti tarkkaan mitä teet.. ikä ero on suuri niin on myös varmaan aika erinlaiset elämän tavat.. olet kuitenkin niin paljon nuorempi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe