Uni jossa ex

Yksin_ulkomailla

Tämä on erittäin erikoinen uni mielestäni, kaunis serkkuni kuka on erittäin rakas henkilö minulle oli unessani, ex tyttöystävä jonka kanssa erosin 2vuotta sitten ja olen yrittänytkin päästä tästä yli jo melko kauan. Pikkuhiljaa päässyt asiasta ylitse. Hiljattain törmäsin myös upeaan naiseen,ennen pois muuttoani ulkomaille lähinaapuriin kauas pohjoiseen. Tämä tyttönen jäi kuitenkin kysymättäkin suomeen. Pitkästä aikaa jokin vei kunnolla jalat alta enkä enään ajattelekkaan muita tyttöjä ja kävinkin,varta vasten ennen aikojani moikkaamassa tätä n. Viikon verta suomessa. Kun tarkoitus oli nähdä vasta n3viikon,päästä minun uudessa paikassani.

asiaan, minua ihmetyttää miksi yhä näen ex tyttöystävästä unia? Enkö olekkaan päässytbyli asiasta, harvemmin,enään mietin edes häntä. Erosta niinkään en päässyt yli pitkään aikaan, toisin kun,ehkä puolestaan ihmisestä? Uskottelenko itselleni vain tätä kaikkea vieläkin. Olen varma että olen nytvihastunut pitkästä aikaa tähän uuteen tyttöön mutta meillä on erittäin,pitkä välimatka. Ja olen alkanut epäröimään oloabi täällä koska kavereita ei ole yhtään. On olo erittäin yksinäinen..

uni: en muista kuinka uni lähti käyntiin mutta yhtäkkiä olimme serkkuni kanssa siskoni huoneessa vanhassa huushollissani. Uni vaikutti siltä että olisinkin menemässä serkkuni kanssa nukkumaan ja jopa ajattelin,unessa olenko ollut hänen kanssaan jo ja tuli omituinen fiilis.(en voisi ikinä kuvitella mitään tälläistä vaikka hyvin nukkua voisinkin hänen kanssaan) Yhtäkkiä kuitenkin exäni soittaa, johon vastaan kuitenkin viipymättä. En olisi ikinä uskonut hänen edes soittavan. En nuista tarkalleen keskusteluamme, mutta exäni oli suuntaamassa luokseni yöksi jolloin serkkuni jäi siskoni huoneeseen ja tästä syntyi pieni jännite uneeni.

Seuraava muistikuva unestani on kuitenkin se kun löydämme itsemme hotellista, mielestäni ennen kaikkia tapahtumia suutelemme kuitenkin. ( mikä tässä hauskaa onkin.. Olin viimeviikolla viikonlopun suomessa käynnilläni hotellissa tämän uuden ihastuksen kanssa, tämä vain oli eri hotelli ja ehkä hieman... Omaperäinen??" Sitten pian huomasinkin,hänen tanssivan, jolloin vein häneltä tanssin ja tanssitin tätä. Siinä tuli erittäin,läheinen tunne kyseiseen henkilöön vaikka kaiken tapahtuneen jälkeen en välttämättä haluaisi koskaan olla niin? Vaikka ehkä vieläkin välitän,hänestä. Ei en ole varma... (ristiriita) Suhde kesti 3v

pian kyselin kuitenkin,hänen suhteestaan hänhän on nykyisin,kihloissa. Tämä ei juuri puhunut mitään kuitenkaan tästä, oli kuin olisi puhunut aivan eri henkilöstä ja pian tulikin 2nimeä ilmi. Tämä jota erottuamme epäilin täysin nahoin ja joku jota en ole ikinä kuullutkaan. Pian olimme kuitenkin,lähdössä suunta exäni kämpille, emme siis missä vaiheessa aikoneet yöpyä hotellissa. Exäni luona ei ollut ketään joten päätimme sinne mennä. Uni kuitenkin päättyi tapahtumaan jolloin olimme lähdössä ja huomasin,paitani olevan hukassa joka oli tultuamme ylös exäni hallussa viellä hississä, jota en muista kovin,hyvin, lähdettyämme pois hissillä huomasin olleeni vain t paitasillani joten, palasin takaisin 9kerrokseen ja rupesin etsimään kauluspaitaani. Exäni totesi että voimme sen myöhemminkin hakea, mutta lähtöni takaisin kotiin lähinaapuriin ulkomaille olisi huomenna joten en kerkiäisi tätä hakemaan. Sen pituinen se uni oli toisinaan hieman sekava mutta myös erittäin johteellinen. Kertomukseni perustuu pätkiin mitä muistan. Onko tässä mitään tulkittavaa pohdin? Näen harvois(muistaakseni) unia exästäni. Ja alussa olin ilmeisesti uujuttelemassa serkkuani mikä,ei ikinä tulisi mieleenikään. Olen mies,20

ps. Suattaapi olla että kuksin exääni tässä unessa sittenkin,en vaan ymmärrä missä vaiheessa olin eksynyt hänen,luokseen, missä kyselin kuinka hänellä menee ja hänen suhteistaan koska tapahtuma järjestys ei anna periksi muistini mukaan

3

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin_ulkomailla

      Olen vain niin,tylsistynyt täällä pohjoisessa yksinäni ja tämä on omituista että näen hänestä unia. Olen korviani myöten ihastunut uuteen,tyttöön mutta tämä välimatka epäröi minua tod. Paljon. Yritin,saada tolkkua juttuumme mutta ilmeisesti minun tulee antaa asian ratketa omalla painollaan uuden tytön kanssa. Pystyisin vain,itse asennoitumaan tähän hommaan täysin jos olisin enemmän,tietoinen tästä hommasta. Utelin,häneltä mitä mieltä hän on,tästä. Puhui suhdeasiasta että joooo, kun sitten,kuitenkin,oli sitä mieltä että näinkin on hyvä jolloin ehkä kolahti hieman. Olisin,hyvinkin,voinut asennoitua tähän asiaan hieman rauhallisimmin oloin jos olisi selvää että emme tapaile muita. Itse kun olen eroni jälkeen vain leikkinyt ja pelehtinyt naisten kanssa joka puolestaan auttoi toisaalta asian ylitse pääsemisessä ja huomasin että elämä sinkkunakin,on,hauskaa. Ja tätä jatkui 1,5vuotta melko rajusti. Vaan enemmän kaipaan kuitenkin sitä jotain muuta joten lopetin pelleilyn tovi sitten kuin,seinään useista yhteydenotoista huolimatta ja nyt kerrankin,pitkästä aikaa rauhotuin hiljattain ja löysin,jotain erittäin hienoa etsimättäni yhtään mitään. Se vain tuli. Nyt olen kuitenkin ulkomailla, ja erittäin onneton! ja olisin valmis katsomaan tätä naista vakavissani. Nyt kuitenkin vanhat halut haluaisi herätä henkiin yksinäisyyttään, koska en tiedä onko minulla edes estäviä tekijöitä kun olisin halunnut saada itsellenikin varmuuden että nyt ei sitten ketään muita. Asia jäi kuitenkin,hyvin ristiriitaiseksi. Minulla eibsitäpaitsi ole yhtään,kaveria täällä, kaipaisin,kovastibseuraa.. Tyttö on kaikkiaan erilainen kuin muut tapaamani naiset. Haluaisin kerrankon jonkun,josta pitää kiinni kaikesta huolimatta. Kyse on,siinä pitää vaiko olla pitämättä? Ääh tämä on hieman off topiccia, hän on,silti jotain aivan ihmeellistä.. Lähtöni lähinaapuriin jopa ehkä kaduttaa? Vaikka työpaikkani on käsittämättömän hyvä näin nuorelle ihmiselle ylipäätään. Talouteni on taattu, mutta olen erittäin onneton.

      • Yksin_ulkomailla

        Tuskin tässä millään on mihinkään,mitään yhteistä. Yksinäisyyttäni halusin kuitenkin,kirjoittaa asiasta


      • yksin_ulkomailla
        Yksin_ulkomailla kirjoitti:

        Tuskin tässä millään on mihinkään,mitään yhteistä. Yksinäisyyttäni halusin kuitenkin,kirjoittaa asiasta

        Unessa oli myös erittäin paljon päihtyneitä ihmisiä pitkin 9kerrosta ja alkoholia oli unessa melko paljon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe