Kertoisitteko kokemuksia seatin farmarista? Onko minkälaisia ongelmakohtia? Onko seatilla muuta farmaria kun Cordoba Vario? Ainakaan Seatin sivuilla ei ollut farmareista mitään tietoa...?
Seat Cordoba Vario
4
1437
Vastaukset
- Varisti
Vm 2000 1.9 TDI. Polttoaineen kulutus 5.23 l/100 km, sekalaista ajoa 109 tkm.
Viat: Takaluukun lukon solenoidi vaihdettu takuuna. Ulkolämpömittarin anturi vaihdetiin takuuna kahdesti. Nytkin näyttää mitä sattuu, mutta takuu on ohi, niin ei vaihdeta. Takaluukun ikkunan ylälaita ruostui, mutta korjattiin koritakuuseen. Ovien lukot jäätyvät yli 15 asteen pakkasella, jos auto on ulkona.
Vähävikaisin auto, jonka olen omistanut.- Tompula
Kokemuksia 86 tkm
Vaihdettu: jarruvaloanturi, ulkolämpömittarin anturi, mittarivalojen säädin, polttoainepaineanturi. Kulutus pyöri 4.7-5.5 l
Auto SDI Webastolla, jonka se oikeastaan tarvitsee. Jos ovilukot renkkaa mekanismiltaan niin sen saa korjattua lisäämällä pienen jousen lukkorunkoon ( saa ostaa törkeään hintaan ainakin TREn Laakkoselta )Sama vika vaivaa VW Golf/Vento, osa Passateista.... - joopajoo
Hyvä hinta /laatusuhde ainakin tDi.
Kuluttaa tosi vähän, alle 5 l/100km
Kokemukset -98 vario tdi, ajoa 220tkm
Miinukset
Kylmä pakkasella,ovet jäässä(ei ongelmia kun uusii rasvat)antenni rikkoontuu, penkin lämmittimet ei kestä, tuulilasiin jää läntti jota ei meinaa sulattaa pakkasella, pesurien letkut irtoilee, peräluukun sisältä osia irtoilee.....
Vaihdoin corolla farmariin....
- Antti
Mulla on -00 tdi vario ja en muuta ole kuin tyytyväinen. Fiksusti kun ajelee niin vikoja ei ainakaan mulla ole ollu kuin uutena vaihdettu ahtopaine anturi. Ovien jäätymiseen auttaa se kun ovien takapäädyssa oleviin mustilla kumitulpilla suojattiuhin reikiin tuikkaa vaikka crc:tä tai aseöljyä niin ei jäädy! Ne lisäjouset on ihan turhia laitteita. Siihen kannattaa varautua että muoviosat joskus natisee mutta ei aina. Hyvä auto kaikkiaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745