Apuja?

Ongelmalline

Oon viistoista täyttävä tyttö. Ja todella kuses yhtee poikaa. Ja se muhun. Tätä on jatkunu yli vuos. Me nähää tosi harvoin. Viimeks kyl tänää ja eilen. No sit tänää sain tietää et se on alkanu seurustelee. Paljo kauniimman ja laihemman ja nätimmän tytön kanssa kun mä. Mul on ollu alkavaa anoreksiaa. Pelkään et se pahenee nyt. Ahdistaa eikä ruoka maistu. Oon itkeny koko päivän siitä lähtien ku sain tietää siitä. En oo syöny enkä tuu syömään mitää. Tunnen itteni rumaks ja läskiks joka ei kelpaa kellekkää. Siks mä viiltelen alotin jälleen viiltelyn. Tiiän et tää on sairasta mut en vaa voi lopettaa. Vinkkejä?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _______7

      ota purilainen

    • Minury

      Sä oot nuori ja sun tielle tupsahtelee vielä mooonta kakslahkeista. Usko mua, mä tiedän että toi tuntuu paskalta. Vaikka se tyttö olis miten laiha, silläkin on todnäk joku ulkonäkökompleksi. Tyyppiin kolme nänniä ja mummoperse :D okei sori :D
      Viiltely ei auta mitään, lopulta se vaan pahentaa oloa. Jos haluat pyöriä tuossa, kuuntele angstimusaa (Fever Ray, Anabantha, Within Temptation) ja poras silmät pihalle. Itke ja huuda ja paisko ovia -ja sitten anna olla.
      Sä teet hallaa itsellesi. Voit pysyä väleissä sen jätkän kanssa tai voit olla puhumatta sille enää koskaan. It's up to you. Lähe baanalle ja vietä kunnon tyttöjenilta frendies kanssa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe