Veljekset Keskisen leirintään Tuuriin teltalla...

Camping

Millainen paikka tuo olisi telttailla?
Sinne ollaan jokatapauksessa menossa ostoksille ja mieluusti oltaisiin teltassa yötä.
En siis halua vinkkejä Tuurin hotelliyöpymisestä jne, vaan nimenomaan kokemuksia telttailusta siellä.
Meillä on ostettuna tilava hyvä teltta, joten sen puolesta olisi hyvä yöpyä teltassa.

14

2889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkll

Aivan mahtava leirintäalue, tasaiset telttapaikat. Edullien ja siisti. Kaikki tarpeellinen löytyy.

• jr1

Hyvä telttailla. Siisti paikka.

• Elukat aitaukseen

Kävin noin viikko sitten, koiranpaskaa nurmikolla. Mahtava loman alku kun pesin paskaa pois. Koiria joka paikka täynnä!

• Ovelta näkee kauas

Hyvä iso nurmikko avomaastossa alueen perällä niin, etteivät autot ryllää ympärillä. Aurinko räkittää suoraan telttaan, jos sattuu paistamaan. Siihen kannattaa varautua jollakin varjolakanalla, jos ei pidä kuumotuksesta.

• teltta ojossa

Pitää tykätä koirista jos sinne majoittuu. Niitä on yhtä paljon kuin ihmisiä. Haukkuminen on taukoamatonta ja koiranomistajat haukuttavat niitä, koska se on heidän korvilleen kuin musiikkia :)

• Antalya

Olemme olleet kesällä ainakin kerran leirintä alueella ,EI siellä jatkuvaa koiran haukuntaa ole kuulunut. Liioittelu on liikaa rauhallinen paikka.

• Monta kertaa oltu

Siellä on koiria silloin kun on se koiranäyttely, kerran vuodessa, ei muulloin tavallista enempää. Hyvä siisti paikka, saa olla rauhassa mutta pääsee helposti myös kaupoille. Jos saa autoon mukaan polkupyörän on kiva kierrellä

• Hau hau hau

Oltiin viime viikolla juuri. Koiria oli melkoisen paljon, tuntui että normaalia enemmän.

• Kännättiin

Kännikaloja suhteellisen paljon.

• Tuurilla pärjääää

Iso wc koko paikka. Itä-euroopassa leirintä alueilla asialllsemmat suihkut ja wc tilat. Jos tällä toteutuksella saa vuoden caravan-alue tittelin, niin sama arvonimi pitäisi myöntää kaikille parkkipaikoille. Hyi hitto mikä paikka!

• Tuskaa ala Tuur

Konttivessat kuin suoraa Yk:n pelastusleiriltä ja suihkut kuin varuskunnissa. Tervetuloa kurjuuteen kaksi yötä maksoimme - yhden kärsimme, onneksi lähiseudulla on muitakin asiallisia/nyky aikaisia alueita

• Ei ikinä

Hyvin on kyläkauppias raadin voidellut, jotta on saanut vuoden caravan-alue nimikkeen.

• kannattaa mennä

Ihan on hyvin järjestetty suihkut ja vessat, muutenkin siisti paikka oli sitten vaunulla, autolla tai teltalla, ihmiset voisi itse ajatella käyttäytymistään ja piskejään. Viikko oltiin keväällä ja toinen ollaan syksyllä.

Eikä ne vessat mitään kontteja ole.

• 7+13

Telttailualue on avomaastossa ja ok. Uimahallisuihkut hieman häiritsevät. Elisabeth Rehn järjesti aikoinaan varuskuntien vessoihin erkkerit ovineen. Keskinen voisi järjestää sellaiset suihkuihin. Tarpeiden tekeminen ja hygienian hoito ovat intiimejä asioita, joissa jokaiselle kuuluisi oikeus olla edes katseilta suojassa. Ihmisarvosta ja sen kunnioittamisesta on kysymys. Mutta siis muilta osin ihan ok alue.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe