hei ajattelin kysyä mielipidettänne minun pituuteeni olen 153cm ja täytin juuri 15v isäni on noin 180cm ja äitini noin 162cm. murrosikäni alkoi jokseenkin myöhään, mutta alapäässä karvoitusta on jo jonkun verran. terveyden hoitaja sanoin kasvuennustuksekseni 170-175cm viimevuoden syyskuusta pituutta tullut noin 3 cm. tämä normaalia ?
Lyhyt poika
poika992
3
191
Vastaukset
- hboy
Voi poika,kaikki on normaalia.No tuskin jäät 153cm,mutta ei susta yli 180cm tuu.
Uskoisi,että sun pituutes tulee olemaan just toi ennusteen mukainen.
Usko pois vaan ihan normaali poika oot.
Itse oon 170 enkä koskaan oo tuntenut itseäni lyhyeksi.Itseäni lyhyempiäni näen usein.
Ja tietysti useimmat on pidempiä,mutt ei mulla oo mitään ongelmaa pituudesta. - minä
no mäkin oon lyhyt oon tyttö 14w ja olen 155cm pitkä ja luokan lyhyin ://
- pätkätöis
oon 13v poika ja oon 145cm pitkä vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1504593Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja953590Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M182927Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v362816Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2411785Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261455Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2411361Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1801314- 751270