Nopeaa etenemistä

sexybitch_

Tämä on siis tositarina ja tapahtui viime kesänä. Kun täytin sinä kesänä 16, törmäsin nolosti miestenvessassa 'Mikaan'. Luitte oikein, olin mennyt ravintolassa vahingossa miesten vessaan. Kun pääsimme nolosta tilanteesta pois hän pyysi yllättäen numeroani. Seuraavana päivänä hän pyysi minua heille kylään. Ajattelin että tapaisin 'mikan' vanhemmat, mutta talossa ei ollut muita. Mika halusi selvästi edetä nopeasti sillä lyhyen jutustelun ja kiihkeiden katseiden jälkeen hän kysyi haluaisinko mennä saunomaan. Itsekin halusin edetä nopeasti ja tietysti suostuin siihen. Olin mennyt ennen mikaa saunaan. Makasin selältäni lauteilla haarat hiukan haarallaan jolloin mikalla oli suora näköyhteys pilluuni. Kuulin kuinka mika avasi suihkuhuoneen oven ja alkoi valuttamaan vettä. Hän sammutti suihkun ja kuulin hänen tulevan saunaan. Kuulin kuinka hänen hengityksensä tiheni ja tiesin hänen huomanneen minut. Esitin kuin olisin nukahtanut. Mika kuitenkin tiesi täsmälleen mitä halusin. Hän meni polvilteen ylleni ja alkoi hieroa hartoitani ja selkääni. Tunsin kuinka jännityin kun mikan kädet hortoilivat jo lähes pakaroillani. Välillä hän tunki kätensä alleni ja hieroi C-kupin rintojani. Nousin hitaasti istumaan ja katsoin pitkään mikan kovaa kullia. Seuraavaksi hän veti minut lähelleen ja suuteli minua. Vastasin kiihkeästi suudelmaan ja pian olinkin jo lauteilla makaamassa selälteen mika päälläni. Hän alkoi hyväilemään ja suukottelemaan rintojani ja siirtyi pikkuhiljaa alemmas ja alemmas. Kun hänen päänsä oli pilluni kohdalla, hän alkoi nuoleskelemaan kosteaa vaginaani. Ai kun se tuntuikin hyvältä. Emme edennet viel orgasmiin, mika nousi seisomaan ja minä aloin lutkuttaa hänen kovaa kulliaan samalla klitoristani hieroen. Mika meni istumaan lauteilla jä minä menin hänen syliinsä. Ohjasin hänen kivikovan kullinsa märkään pilluuni ja työnsin sitä pikkuhiljaa syvemmälle ja syvemmälle. Vaikka se sattuikin aluksi, nautin siitä täysin voimin. Mika antoi pepustani vauhti ja liikuin hitaasti kulli sisässäni. Minä ehdotin josko siirtyisimme makuuhuoneen puolelle. Lähdin ensimmäisenä saunasta, peseydyn viileässä suihkussa silmät kiinni, tietäen mikan tuijottavan minua. Lähdin suihkuhuoneesta ja menin mikan huoneeseen. Mikan huoneessa odotellessani seisoin peilin luona ilkosen alasti ja harjasin pitkiä tummanruskeita hiuksiani. Mika oli seisonut oven raossa jo luultavasti jonkin aikaa ja huomatessani hänet hymyilin suloisesti. Mika lähestulkoon heitti minut sängylleen ja alkoi taas hyväillä rintojani ja suuteli välillä huuliani. Mika tunki tyynyn alavartaloni alle ja työnsi kullinsa hitaasti vaginaani. Hän alkoi koventamaan tahtia ja minä voihkin siitä ihanasta tunteesta. Vaikka paikat olivatkin jumissa halusin silti jatkaa tätä nautintoa. Seuraavaksi käänsin mikan alapuolelleni ja aloin ratsastaa. Mika teki vastaliikkeitä ja voihkin taas. Mikaa alkoi jo pikkuhiljaa väsyttämään mutta minä olin vielä aivan pirteä. Makasimme sängyllä vierekkäin kunnes hengityksemme olivat tasaantuneet. Mika haki peiton viereistä huoneesta ja luulin hänen jo väsyneen tarpeeksi mutta hän tulikin päälleni ja veti peiton yllemme. Hän työnsi vielä kullinsa pilluuni ja teki muutaman hitaan vedon vaginassani. Hän jäi lähestulkoon paikalleen mutta hyväili vielä rintojani ja suuteli minua. Hän nukahti päälleni ja tunsin oloni todella turvalliseksi. Onneksi vanhempani olivat matkoilla niin koko talo oli minun viikon ajan. Jäin yöksi mikalle ja herätessäni mika oli vieläkin päälläni vaikkei hänen kalunsa ollutkaan enää pillussani. Makoilin vielä muutaman minuutin ja mikakin alkoi heräilemään. Heti ensimmäiseksi hän kysyi -puristanko sinua? Ja vastasin että ei sillä pidin siitä turvallisuuden tunteesta. Mika nousi päältäni ja antoi jäähyväis suukon vaikka hän menikin vain alakertaan. Kuulin ja haistoin kun hän paistoi pekonia aamiaiseksi. Kuulin kun hän käveli rappuset ylös ja tuli huoneeseensa. Hän yht'äkkiä otti minut syliini ja kantoi alasasti. Vahva hän ainakin oli ja pelkästä kropastakin saattoi päätellä että punttisali on kyllä tullut tutuksi. Söimme aamupalamme, menin hakemaan tavarani ja aloin tekemään lähtöä. Ovella suutelimme vielä kerran ja sitten lähdin ajamaan mautolla kotia kohti.

8

7737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samu Kuopionpoeka

      Olipa jännittävä tarina!

    • Feikkii

      Ja loistavasti tuo kaikki 16 vuotiaana... Provo ! Laitoin täkyjä tarinaan jotta saisit kommentteja tuosta iästä... Älkää menikö tähän :-(

    • mahaltani

      Makasin selältäni lauteilla Hän meni polvilteen ylleni ja alkoi hieroa hartoitani ja selkääni kädet hortoilivat jo lähes pakaroillani.

      Mitähän olisi tapahtunut jos olisit maannut ”mahaltani” on siis tositarina?

      • sexybitch_

        Siihen oli tarkotus tulla et makasin mahalteni eli vain pieni virhe.


    • joojoojoojoo

      Väärä palsta, fantasiapaskalle on omansa kato lista vasemmalta vitun urpo

    • pellenaamari

      miks naiset voihkii seksissä?

      • Lol(lipop)

        Koska se kiihottaa miehiä tutkimusten mukaan


    • Vinkkinaama

      Jaa sää sait ajaa autoa 16-vuotiaana. En ala.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe