Ollaan heinäkuussa menossa Naantaliin ja Naantali camping on liian kallis. Salorannan alue on ainakin ihan kohtuu hintainen, mutta pitkän matkan päässä keskustaa. Kannattaako Salorannan alueelle mennä?
SFC Saloranta Naantali
5
2940
Vastaukset
- riippuu mistä tykkää
Jos tykkäätte vauhdikkaista karaoke illoista joissa on paljon örveltäviä karavaanareita sekä lava tansseista kesä viikonloppuisin ja lähes 15km huonokuntoisesta soratiestä niin ehdottomasti Salorantaan. Jos haluatte rauhallisen ja hienolla paikalla olevan alueen läheltä Naantalia niin suosittelen Livonsaari camping. Se on myös SFC alue, mutta siellä ei ole mitään karaoke iltoja eikä möykkääviä kännitteleviä karavaanareita. Toki matkaa Naantalin keskustaan kertyy hieman enemmän kuin Salorannasta, mutta tie on päällystettyä.
- Resort SFC Naantali
Täällä Salorannassa ollaan parasta-aikaa ja perjantaina oli karaoke ilta ja eilen lauantaina latotanssit, mutta molemmat päättyivät klo 23 kun alueella alkoi hiljaisuus. Yhtään alkoholisoitunutta karavaanaria ei näkynyt sillä alueen isäntä piti huolen siitä tehokkaasti.
Olen käynyt perheen kanssa Salorannassa tänä kesänä 3 kertaa ja viime vuonna 4 kertaa. Yhtään ainoaa kertaa en ole nänhyt humalassa olevia ihmisiä. Karaoke on ollut perjantaisin ja ilmoituksen mukaan on aina perjantaisin. Ensin lapsille ja sitten aikuisille klo. 23.00 saakka. Eipä häirinnyt millään lailla. Onkohan aloituksen tekijä edes käynyt Salorannassa. Itse ainakin voin suositella. Todella kiva luonnonläheinen ja rauhallinen alue. Meidän kaltaiselle lapsiperheelle ainakin juuri sopiva
- Anonyymi
Ei missään nimessä kannata! Epäasiallista käytöstä puheenjohtajan toimesta
- Anonyymi
Onkohan se epäasiallista käytöstö, jos edellyttää kausipaikkalaisten hoitavan velvoitteensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882