hyvä kampaaja iisalmessa?

asiakas3

olen asioinut useammassa paikassa, mm hairlekiini, hiukset, hymy-in, enkä ole koskaan tyytyväinen lopputulokseen. kertokaa taitavia ammattitaitoisia kampaajia, mielellään sellaisia jotka eivät pakkomyy hoitotuotteita.

34

5158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen

      Fabello on paras ja myös kampaamo Mabe siinä sankkurilla hyvä.

    • Oma käsi

      Itse kannattaa leikata, ainakin kaksihaaraiset.

    • Tuoooovinen

      Hiuskulma on paras!!! :)

    • HUONO

      LEIMUN RISTEYS 0-

    • mummeli

      Onko kokemusta missä kampaamossa tehty permis kestää pitemmässäkin hiuksissa? En sellaista lampaanvilla kiharaa mutta napakkaa ja kestävää kihara saisi olla.

    • Millin sänki

      Gigantista tai Expertiltä saa muutamalla kympillä hiustenleikkuukoneen. Sitten vaan heität sen pituussäätösysteemin helevettiin siitä ja alat ajelemaan, niin hyvä siitä tulee, eikä maksa paljoa.

    • kiharat1

      ei ainakaan kiinnosta käyä missään juorupesässä .täälä iisalmessa muutama paikka missä menee puhumiseen se työ aika.puhutaan ja puhutaan.juoru toisen perään.mutta sitte on hyviä paikkoja

    • hair

      Itse tykkään käydä Iisan Hairlekiinissä Jutalla. Nyt kävin vaihtelun vuoksi Salon Mangossa. Sai istua rauhassa ja jälki oli hyvää, mutta hinta oli monta kymppiä enemmän kuin Hairlekiinissä.

    • minä vaan

      Onko kellään kokemuksia Satamakadulla olevista parista kampaamosta?
      Toinen taitaa olla kamp. Niina ja toisen nimeä en muista, menin ohitse yhtenä päivänä ja huomasin nuo pikkuliikkeet.

      • "minun isi on....."

        Minä kans menin keskikoulun läpi ja yliopiston sivu, onko kellään sanomista
        noista laitoksista?"


      • takareitti
        "minun isi on....." kirjoitti:

        Minä kans menin keskikoulun läpi ja yliopiston sivu, onko kellään sanomista
        noista laitoksista?"

        Mutta ko äetees haisteli issäes alummahousuja,siitäkö kaikki sitte lähti?


      • Anonyymi

        On kokemusta...50-60 välillä oleva kampaaja. Pyysin mallista....hirvee kananperse tuli.
        Mikä mättää iisalmen vanhempien kampaamonaisten ammattitaidossa. Kolme kampaamoo, ei enää ikinä tarvetta mennä.
        Seurahuoneen talossa Pieni kampaamopuoti, asiansa osaava kampaaja. Siellä käyn. Suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta...50-60 välillä oleva kampaaja. Pyysin mallista....hirvee kananperse tuli.
        Mikä mättää iisalmen vanhempien kampaamonaisten ammattitaidossa. Kolme kampaamoo, ei enää ikinä tarvetta mennä.
        Seurahuoneen talossa Pieni kampaamopuoti, asiansa osaava kampaaja. Siellä käyn. Suosittu.

        näytit kananperseen kuvan


    • dflha

      Uniq on hyvä.Ammattitaitoa ja asiallista asiakaspalvelua ja hinnat kohtuulliset.

    • hyvää palvelua

      Parturi-kampaamo Vuokko Ilvolanpirtissä.Vuosikausia asioinut enkä kertaakaan ole joutunut pettymään.

    • hymyinforever

      Salon mangossa kummittelee hymy-inin haalimien asiakkaiden haamut . sitä se rauhallisuus on.

    • Mää

      Hymy.in ja Inka...ihan paras paikka ja huippu kampaaja.

    • Tukka Matti

      Kepu Pelle haluaa tukkansa samanlaiseksi kuin Matti Vanhasella.

      • Jobsin

        Sanoo SuperPersuS homppeli?


    • Eliisainen

      Satamakadun Parturi-kampaamo Elisassa saa mun mielestä kyllä niin mies kuin nainenkin semmoisen kampauksen/leikkauksen kuin haluaa.

    • jonsku8

      FABELLO! :)

    • Tiina18

      Parturi-kampaamo Eeva-Liisa Pietikäinen Savonkadulla ei petä koskaan. Todella ammattitaitoinen konkari. Olen joskus kokeillut muita ja palaan aina Epille. Loistava värjääjä.

      • Kanta-asiakasmontavuotta

        Parturi-kampaamo Carita on mielestäni paras. Yrittäjä ja 1 työntekijä, mutta aika pitää varata kuitenkin 4-5 viikkoa etukäteen, jos ei halua heti aamusta tulla.


      • Jatkoavaan
        Kanta-asiakasmontavuotta kirjoitti:

        Parturi-kampaamo Carita on mielestäni paras. Yrittäjä ja 1 työntekijä, mutta aika pitää varata kuitenkin 4-5 viikkoa etukäteen, jos ei halua heti aamusta tulla.

        Joo. Caritalle on monen viikon jono, koska hinta on sopiva ja omistaja on taitava. Voisiminun puolestani nostaa naisten hintoja, että jonot lyhenisivät.


    • kokemus1

      entäs kampaamo arja onko kokemuksia

      • ammattitaitoa ..onko

        Kampaamo Arja....huh huh empä menis!


      • ammattitaitoa ..onko kirjoitti:

        Kampaamo Arja....huh huh empä menis!

        Kävin tänään ,loistavaa työtä ja palvelu huippuluokkaa, eipä tarvetta mennä muualle tämän jälkeen .


    • mielipiteitä1

      no kertokee lissee ko.kampaamo .kampaamoista mielipiteitä kehiin

    • karvanverran parempi

      Kitymarketin parturi ja menen ehkä toistekkin kunhan tuo kledju kasvaa . Hyvä työ ja mukavasti jutteli siinä leikellessään tuo neitonen.

      • Kledju kasvaa?

        Kledju = vaate


      • ghjghmjhj

        fleda=hiukset


    • Anonyymi

      Kellään ei taida olla hajusteettomia permanenttiaineita? Kummallista kun sellaista on saatavilla. Hajusteallergikot (kosketusallergigot) voisivat olla asiakkaina.

    • Anonyymi

      Marketta on yliveto.

    • Anonyymi

      Parturi-kampaamo Peili, ainakin Arja osaa miesten hiukset leikata ja on mukava.
      Yhtiökumppani taitaa tehdä vain naisten kampauksia.
      Ainut miinus erittäin pitkä jono, mikä tietty myös hyvä merkki😀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2085
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1092
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1055
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      266
      984
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe