olen asioinut useammassa paikassa, mm hairlekiini, hiukset, hymy-in, enkä ole koskaan tyytyväinen lopputulokseen. kertokaa taitavia ammattitaitoisia kampaajia, mielellään sellaisia jotka eivät pakkomyy hoitotuotteita.
hyvä kampaaja iisalmessa?
34
5971
Vastaukset
- tyytyväinen
Fabello on paras ja myös kampaamo Mabe siinä sankkurilla hyvä.
- Oma käsi
Itse kannattaa leikata, ainakin kaksihaaraiset.
- Tuoooovinen
Hiuskulma on paras!!! :)
- HUONO
LEIMUN RISTEYS 0-
- mummeli
Onko kokemusta missä kampaamossa tehty permis kestää pitemmässäkin hiuksissa? En sellaista lampaanvilla kiharaa mutta napakkaa ja kestävää kihara saisi olla.
- Millin sänki
Gigantista tai Expertiltä saa muutamalla kympillä hiustenleikkuukoneen. Sitten vaan heität sen pituussäätösysteemin helevettiin siitä ja alat ajelemaan, niin hyvä siitä tulee, eikä maksa paljoa.
- kiharat1
ei ainakaan kiinnosta käyä missään juorupesässä .täälä iisalmessa muutama paikka missä menee puhumiseen se työ aika.puhutaan ja puhutaan.juoru toisen perään.mutta sitte on hyviä paikkoja
- hair
Itse tykkään käydä Iisan Hairlekiinissä Jutalla. Nyt kävin vaihtelun vuoksi Salon Mangossa. Sai istua rauhassa ja jälki oli hyvää, mutta hinta oli monta kymppiä enemmän kuin Hairlekiinissä.
- minä vaan
Onko kellään kokemuksia Satamakadulla olevista parista kampaamosta?
Toinen taitaa olla kamp. Niina ja toisen nimeä en muista, menin ohitse yhtenä päivänä ja huomasin nuo pikkuliikkeet.- "minun isi on....."
Minä kans menin keskikoulun läpi ja yliopiston sivu, onko kellään sanomista
noista laitoksista?" - takareitti
"minun isi on....." kirjoitti:
Minä kans menin keskikoulun läpi ja yliopiston sivu, onko kellään sanomista
noista laitoksista?"Mutta ko äetees haisteli issäes alummahousuja,siitäkö kaikki sitte lähti?
- Anonyymi
On kokemusta...50-60 välillä oleva kampaaja. Pyysin mallista....hirvee kananperse tuli.
Mikä mättää iisalmen vanhempien kampaamonaisten ammattitaidossa. Kolme kampaamoo, ei enää ikinä tarvetta mennä.
Seurahuoneen talossa Pieni kampaamopuoti, asiansa osaava kampaaja. Siellä käyn. Suosittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kokemusta...50-60 välillä oleva kampaaja. Pyysin mallista....hirvee kananperse tuli.
Mikä mättää iisalmen vanhempien kampaamonaisten ammattitaidossa. Kolme kampaamoo, ei enää ikinä tarvetta mennä.
Seurahuoneen talossa Pieni kampaamopuoti, asiansa osaava kampaaja. Siellä käyn. Suosittu.näytit kananperseen kuvan
- dflha
Uniq on hyvä.Ammattitaitoa ja asiallista asiakaspalvelua ja hinnat kohtuulliset.
- hyvää palvelua
Parturi-kampaamo Vuokko Ilvolanpirtissä.Vuosikausia asioinut enkä kertaakaan ole joutunut pettymään.
- hymyinforever
Salon mangossa kummittelee hymy-inin haalimien asiakkaiden haamut . sitä se rauhallisuus on.
- Mää
Hymy.in ja Inka...ihan paras paikka ja huippu kampaaja.
- Tukka Matti
Kepu Pelle haluaa tukkansa samanlaiseksi kuin Matti Vanhasella.
- Jobsin
Sanoo SuperPersuS homppeli?
- Eliisainen
Satamakadun Parturi-kampaamo Elisassa saa mun mielestä kyllä niin mies kuin nainenkin semmoisen kampauksen/leikkauksen kuin haluaa.
- jonsku8
FABELLO! :)
- Tiina18
Parturi-kampaamo Eeva-Liisa Pietikäinen Savonkadulla ei petä koskaan. Todella ammattitaitoinen konkari. Olen joskus kokeillut muita ja palaan aina Epille. Loistava värjääjä.
- Kanta-asiakasmontavuotta
Parturi-kampaamo Carita on mielestäni paras. Yrittäjä ja 1 työntekijä, mutta aika pitää varata kuitenkin 4-5 viikkoa etukäteen, jos ei halua heti aamusta tulla.
- Jatkoavaan
Kanta-asiakasmontavuotta kirjoitti:
Parturi-kampaamo Carita on mielestäni paras. Yrittäjä ja 1 työntekijä, mutta aika pitää varata kuitenkin 4-5 viikkoa etukäteen, jos ei halua heti aamusta tulla.
Joo. Caritalle on monen viikon jono, koska hinta on sopiva ja omistaja on taitava. Voisiminun puolestani nostaa naisten hintoja, että jonot lyhenisivät.
- kokemus1
entäs kampaamo arja onko kokemuksia
- ammattitaitoa ..onko
Kampaamo Arja....huh huh empä menis!
ammattitaitoa ..onko kirjoitti:
Kampaamo Arja....huh huh empä menis!
Kävin tänään ,loistavaa työtä ja palvelu huippuluokkaa, eipä tarvetta mennä muualle tämän jälkeen .
- mielipiteitä1
no kertokee lissee ko.kampaamo .kampaamoista mielipiteitä kehiin
- karvanverran parempi
Kitymarketin parturi ja menen ehkä toistekkin kunhan tuo kledju kasvaa . Hyvä työ ja mukavasti jutteli siinä leikellessään tuo neitonen.
- Kledju kasvaa?
Kledju = vaate
- ghjghmjhj
fleda=hiukset
- Anonyymi
Kellään ei taida olla hajusteettomia permanenttiaineita? Kummallista kun sellaista on saatavilla. Hajusteallergikot (kosketusallergigot) voisivat olla asiakkaina.
- Anonyymi
Marketta on yliveto.
- Anonyymi
Parturi-kampaamo Peili, ainakin Arja osaa miesten hiukset leikata ja on mukava.
Yhtiökumppani taitaa tehdä vain naisten kampauksia.
Ainut miinus erittäin pitkä jono, mikä tietty myös hyvä merkki😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181