Iltaa nuoriso!

Olen palannut (hyvin ansaitulta) tauolta täältä suolistosta. Mutta nyt kun olen taas kotona, saatte huomata, että aktiivisuuteni täällä on taas lisääntymään päin.

22

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öllös.

      • :o :) >:(


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        :o :) >:(

        Öllös = Morros = Morro = Terve

        Sori, öllös on vaan hauska sana... X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Öllös = Morros = Morro = Terve

        Sori, öllös on vaan hauska sana... X)

        Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?

        Ei.

        Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)

        Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei.

        Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)

        Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...

        En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.


      • icepicked kirjoitti:

        En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.

        Itse käytän vain ''moro'' tai ''terve''. En nyt tiedä mitä murretta se on, mutta se on ja pysyy minun puheessani.


    • Tänne oikeasti tarvitaan aktiivisuutta! Roolipeli päättyi, suolistotarinoita ei ole ollut aikoihin ja muutenkin erittäin hiljaista... Tämmöinen se suoliston kesä sitten on.

      • Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...

        Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!


      • icepicked kirjoitti:

        Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!

        Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...

        (Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...

        (Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)

        Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD

        Sinun sietäisikin keksiä, sillä pelaaminen on hauskempaa, jos siinä on mukana useampi henkilö.

        //IT, onneksi et maininnut postuumia uudelleensyntymistä. En kestäisi sitä enää.


    • eyeyeyey

      Imeppä kuule munaa kiekkoilija

      • Tuu päin naamaa huutelee, vitun neiti.


      • Jaa tämän. On kätevää olla luotsin kaveri.


    • Ohhoh luotsi kerkes poistamaan ton ennenku vastasin. Sääli.

      • Voin palauttaa molemmat, jos sinua ei haittaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Voin palauttaa molemmat, jos sinua ei haittaa...

        kaikin mokomin


      • kurpizza kirjoitti:

        Voin palauttaa molemmat, jos sinua ei haittaa...

        Mitä mie missasin?


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä mie missasin?

        Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.


      • mr.näätä
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.

        Meilläpäin taas sanotaan "moromoro", tiedä sitte mistä seki on tullu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe