Olen palannut (hyvin ansaitulta) tauolta täältä suolistosta. Mutta nyt kun olen taas kotona, saatte huomata, että aktiivisuuteni täällä on taas lisääntymään päin.
Iltaa nuoriso!
22
86
Vastaukset
Öllös.
kiekkoilija94 kirjoitti:
:o :) >:(
Öllös = Morros = Morro = Terve
Sori, öllös on vaan hauska sana... X)kurpizza kirjoitti:
Öllös = Morros = Morro = Terve
Sori, öllös on vaan hauska sana... X)Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?
kiekkoilija94 kirjoitti:
Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?
Ei.
Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)
Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...kurpizza kirjoitti:
Ei.
Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)
Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.
icepicked kirjoitti:
En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.
Itse käytän vain ''moro'' tai ''terve''. En nyt tiedä mitä murretta se on, mutta se on ja pysyy minun puheessani.
Tänne oikeasti tarvitaan aktiivisuutta! Roolipeli päättyi, suolistotarinoita ei ole ollut aikoihin ja muutenkin erittäin hiljaista... Tämmöinen se suoliston kesä sitten on.
Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...
israelin-tukija kirjoitti:
Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...
Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!
icepicked kirjoitti:
Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!
Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...
(Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)israelin-tukija kirjoitti:
Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...
(Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD
kurpizza kirjoitti:
Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD
Sinun sietäisikin keksiä, sillä pelaaminen on hauskempaa, jos siinä on mukana useampi henkilö.
//IT, onneksi et maininnut postuumia uudelleensyntymistä. En kestäisi sitä enää.
- eyeyeyey
Imeppä kuule munaa kiekkoilija
Ohhoh luotsi kerkes poistamaan ton ennenku vastasin. Sääli.
icepicked kirjoitti:
Mitä mie missasin?
Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.
- mr.näätä
kiekkoilija94 kirjoitti:
Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.
Meilläpäin taas sanotaan "moromoro", tiedä sitte mistä seki on tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813678
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322459Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932083Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201607Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191103