Olen palannut (hyvin ansaitulta) tauolta täältä suolistosta. Mutta nyt kun olen taas kotona, saatte huomata, että aktiivisuuteni täällä on taas lisääntymään päin.
Iltaa nuoriso!
22
199
Vastaukset
Öllös.
kiekkoilija94 kirjoitti:
:o :) >:(
Öllös = Morros = Morro = Terve
Sori, öllös on vaan hauska sana... X)kurpizza kirjoitti:
Öllös = Morros = Morro = Terve
Sori, öllös on vaan hauska sana... X)Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?
kiekkoilija94 kirjoitti:
Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?
Ei.
Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)
Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...kurpizza kirjoitti:
Ei.
Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)
Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.
icepicked kirjoitti:
En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.
Itse käytän vain ''moro'' tai ''terve''. En nyt tiedä mitä murretta se on, mutta se on ja pysyy minun puheessani.
Tänne oikeasti tarvitaan aktiivisuutta! Roolipeli päättyi, suolistotarinoita ei ole ollut aikoihin ja muutenkin erittäin hiljaista... Tämmöinen se suoliston kesä sitten on.
Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...
israelin-tukija kirjoitti:
Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...
Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!
icepicked kirjoitti:
Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!
Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...
(Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)israelin-tukija kirjoitti:
Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...
(Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD
kurpizza kirjoitti:
Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD
Sinun sietäisikin keksiä, sillä pelaaminen on hauskempaa, jos siinä on mukana useampi henkilö.
//IT, onneksi et maininnut postuumia uudelleensyntymistä. En kestäisi sitä enää.
- eyeyeyey
Imeppä kuule munaa kiekkoilija
Ohhoh luotsi kerkes poistamaan ton ennenku vastasin. Sääli.
icepicked kirjoitti:
Mitä mie missasin?
Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.
- mr.näätä
kiekkoilija94 kirjoitti:
Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.
Meilläpäin taas sanotaan "moromoro", tiedä sitte mistä seki on tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504