Iltaa nuoriso!

Olen palannut (hyvin ansaitulta) tauolta täältä suolistosta. Mutta nyt kun olen taas kotona, saatte huomata, että aktiivisuuteni täällä on taas lisääntymään päin.

22

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öllös.

• :o :) >:(

• kiekkoilija94 kirjoitti:

:o :) >:(

Öllös = Morros = Morro = Terve

Sori, öllös on vaan hauska sana... X)

• kurpizza kirjoitti:

Öllös = Morros = Morro = Terve

Sori, öllös on vaan hauska sana... X)

Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?

• kiekkoilija94 kirjoitti:

Ono tuo jotain uutta teinislangia josta en ole tietoinen?

Ei.

Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)

Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...

• kurpizza kirjoitti:

Ei.

Meidän syrjäytyneessä porukassa yksi kaverini tervehti minua aina "Öllös!" Tervehtisi varmaan vieläkin... Minä taas sanon yleensä "Morro". (Kaksi ärrää vastaiskuna 99:ien Mo -tervehdyksille. Kasiluokalla ei sitten ollut kummempia ongemia...)

Morros on sitten joku aivopieru, jolle taas naureskeltiin koulussa... Tervehdyksenä sitäkin olen käyttänyt...

En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.

• icepicked kirjoitti:

En mie sano "mo!" Se on suorastaan kielen raiskausta. Murteellisista syistä sanon yleensä "terveh," sillä karjalankielinen "terveh teille," tai "terveh taloh" kuulostaa liian mummolta.

Itse käytän vain ''moro'' tai ''terve''. En nyt tiedä mitä murretta se on, mutta se on ja pysyy minun puheessani.

• Tänne oikeasti tarvitaan aktiivisuutta! Roolipeli päättyi, suolistotarinoita ei ole ollut aikoihin ja muutenkin erittäin hiljaista... Tämmöinen se suoliston kesä sitten on.

• Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...

• israelin-tukija kirjoitti:

Kirjoitan jatkoa vanhaan (Matka paratiisiin) suolistotarinaani nyt, koska muuten joutuisin ainoastaan keskustelemaan itseni kanssa nyrskytyksestä tai osallistumaan NL-roolipeliin kahdella tunnuksella...

Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!

• icepicked kirjoitti:

Mie voin hoitaa nyrskytyspuheet, mutta sinuakin tarvitaan roolipelissä, tavaritsh!

Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...

(Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)

• israelin-tukija kirjoitti:

Saavun sinne tarinoinnin jälkeen, sillä minulla on jo idea minne aikoisin edetä Pulkovon lentoasemalla... Mutta nyt itse kirjoitukseeni johon täytyy saada täydellinen lopetus aivan kuin "Kutsu!", "Eräs dis-informaatio agentti" ja "Tehtävä!"...

(Huomaa en maininnut "Premortaalista reinkarnaatiota"!)

Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD

• kurpizza kirjoitti:

Pitäisi varmaan itsekin keksiä hahmo siihen ropeen... Oikeastaan olen keksinyt jo, mutten jaksa... laiskottaa... XD

Sinun sietäisikin keksiä, sillä pelaaminen on hauskempaa, jos siinä on mukana useampi henkilö.

//IT, onneksi et maininnut postuumia uudelleensyntymistä. En kestäisi sitä enää.

• eyeyeyey

Imeppä kuule munaa kiekkoilija

• Tuu päin naamaa huutelee, vitun neiti.

• Jaa tämän. On kätevää olla luotsin kaveri.

• Ohhoh luotsi kerkes poistamaan ton ennenku vastasin. Sääli.

• Voin palauttaa molemmat, jos sinua ei haittaa...

• kurpizza kirjoitti:

Voin palauttaa molemmat, jos sinua ei haittaa...

kaikin mokomin

• kurpizza kirjoitti:

Voin palauttaa molemmat, jos sinua ei haittaa...

Mitä mie missasin?

• icepicked kirjoitti:

Mitä mie missasin?

Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.

• mr.näätä
        kiekkoilija94 kirjoitti:

Et mitään ihmeellistä, joku random vain tuli huutelemaan.

Meilläpäin taas sanotaan "moromoro", tiedä sitte mistä seki on tullu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1573
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      168
      1210
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      36
      1175
    5. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      186
      896
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe