Martinsillan Grilli

Hirveä paikka

Parin kuukauden sisällä olen saanut jo kolme kertaa rahasta väärin takaisin Turussa Martinsillan Grillällä. Tämä oli ongelma jo aijemmin,ja oli muutama vuosi kun en käynnyt siinä paikassa lainkaan.Juuri tämän kusettamisen takia. Ei voi olla enään vahinko,että rahasta saa aina väärin takaisin näin usein. Sitä ei minulle juurikaan koskaan satu missään muualla. Ainoastaan tällä kyseisellä grillällä. Aivan törkeää asiakkaiden rahojen varastamista. Mikäli käyt tällä kusetus grillällä, ja maksat rahalla. Suosittelen ,että katsot tarkasti paljonko rahaa takaisin saat. Minulle riitti nyt, en enään koskaan aijo siihen paikkaan rahojani viedä. Onhan noita grillejä kylä täynnä.

20

1768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ari Fill

Tarkoitatko jokirannassa olevaa, vai Pohjolassa olevaa?

• joo joo

rasisti.

• vitun grilläurpo!

Koskaan en oo käyny Martinsillan GRILLÄLLÄ,koska en tiedä missä koko Martinsillan GRILLÄ sijaitsee!

• Turum Poik

Ihan pask. paikka.

Turun top3 paikat

1 Arvin grilli satamassa, makkaraperunat on ISOT... itse en ikinä ole saanut syötyä koko lautasellista... eli iso lautanen minkä päällä 10 kasa perunoita ja makkaraa... Aukioloajat hankalat, ja paikan sisäänkäynti sen oloinen "älä vain tule tänne"

2 WanhaEikka Runosmäessä... annokset isohkoja, ja todella hyviä... Tosin JATKUVA hinnan hilaaminen ylöspäin ärsyttää, kortti ei kelpaa, ja se kalju mies (Mikko?) on sen näkönen että vetää turpaan jos sanoo väärän sanan tilatessa

3 Päivän Gilli itäharjulla. Parhaimman makuset makkaraperunat... tosin annos ei ole iso, eikä paikka ole halpa, ja ei ole auki iltaisin

• ................

Eämäni surkeimmat makkaraperunat oon saanut päivin grilliltä,täysin kuivaksi poltettua paskaa,eipä ole tarvinnut toiste käyttää kyseisen grillin palveluita.

• Hyvää ja ei
        ................ kirjoitti:

Eämäni surkeimmat makkaraperunat oon saanut päivin grilliltä,täysin kuivaksi poltettua paskaa,eipä ole tarvinnut toiste käyttää kyseisen grillin palveluita.

Surekin paikka (laadultaan) on Tampereen Lapanen 9 tien vierellä... perunat ok, hinta ok, mutta makkarat varmaankin eilisiä mustiamakkaroita jotka on keitetty uusiksi... jäi syömättä

Hinta-laatusuhteetaan huonoin on Eurassa... todella kallis hinta, ja makkarat lähes yhtä pahoja kuin Tampereella... tuli syötyä sentään noin 3-4 makkaraa siel

• Valivalivali...

Eiköhän grillin myyjät selvine elämästä ilman asiakkaan pikku pennosia.jos saa väärin rahaa takaisin, siitä on varmasti kuitti todisteena:) taitaa asiakas käydä kahden promillen humalassa paikan päällä huutelemassa " hei, se oli viidenkympin seteli!" Samalla kun myyjä pitää kädessään asiakkaan antamaa viiden euron seteliä.. hehheh

• niinpä.

Päihtyneitähän ne yrittääkin kusettaa, itse en tosin grilleillä käy.

• pelle mikä pelle

mitäpä jos lasksit ihan vaikka koneella,kun päässälasku sinulle tuntuu olevan melko hankalaa. Aloitetaan vaikka grillinmyyjän palkasta, jotain minimipalkkaa ilmeisesti. Ei sillä kukaan elä. Mutta jos joka päivä ja ilta varastaa asiakkailta,niin eiköhän jo pikkaisen paremmin. oletetaan että siinä paska grillilä käy vaikka 300 asiakasta päivässä. myyjä varastaa joka kolmannelta vitosen. Mitä se tekee 500 euroa,kerro se pelle 20:llä ,niin eiköhän siinä kuukausipalkka pikkasen nouse. Ja mitä tuohon kännissä grillä juttuun tulee, niin mistähän vitun maalta mahdat olla? ei kaupungissa enään porukat kännissä grilleillä juokse. Ne syö ihan ravintoloissa, kakaroiden kanssa noissa paikoissa päivisin juostaan. Mene nyt takaisin sinne navetan taakse juomaan sitä tilamaitoa, ja opettele raukka laskemaan.

• Aikoinaan oli hyvä!

Sillo ku 2mummoo oli siel ,lihis paistinmakkaral ja sinap!

• Neiti ihminen

Nimim. "Valivali" grillillä käydään selvänäkin joten ei voi vedota asiakkaan humalatilaan. Suosittelen tosiaan, jos tuolla haluaa käydä, räknäämään vaihtorahat. Ja hei, ootteko saaneet kuitin?

• Optimisti1

Myyjät ovat siis varmasti tyytyväisiä kun saavat varastettua asiakkailta muutama 10 centtinen. Eikö oikeasti löydy muita valituksen aiheita maasta kuin pihit keski-ikäiset miehet ja heidän valitusvirsinsä

• muuten se viking lin

Vai että muutaman...

Makkareperunoiden raaka-aineet maksaa euron.... Myyntihinnan tulisi olla siis 2,5€ jotta jäisi palkkoihin yms. rahaa...

NYt tuolla maksaa perunat 6€ eli ne varastaa joka asiakkaalta 3,5€... tekee yössä aika hyvän tilin

• Neiti. .

Jos maksaa parikymppisellä ja saa takas kuten olis antanu kympin, niin on siin hieman enempi kun jokunen sentti pielessä. Eikä täs ole pihiys ongelmana, vaan epärehellisyys. Sonta ruokakin on helpompi hyväksyä kun huijaaminen. Tätä mieltä olen vakaasti.

• Hojohojo34

Martinsillan grillillä on ok makkispekkikset, mutta on toi hanurista jos huijaavat vaihtorahoissa. Menkää Arvin grillille, sieltä saa Turun parhaat ja isoimmat annokset. Eikä kyllä vaihtorahoissakaan huijata. :)

• Kuten arvelin tulin

Joo, sehän menee kiinni klo 15:00, ja ulkootapäin näyttää siltä kuin "SINÄ ET OLE TERVETULLUT TÄNNE"

• Menkää ohi

Siuellä on kylmät lihikset nakeilla, jos haluaa tilata kylmää lihistä. olen monta kertaa saanut aivan haaleaa lihistä ja ne kerrat riitti. Ihme, että siellä käy niinkin paljon asiakkaita???

• SushinYstäväTKU.

Kaikenlaista paskaa te perssut sitten syötte...

• ffantsu

Ja mitä sinä onneton tuppikulli sitten syöt???? Hanhen paskaa sinä onneton munaton syöt, ainakin kommentistasi päätellen

• kokoomus rules

SushinYstäväTKU: Sinähän oot oikein pesemätön kullinnuppi koko mies.

Rupea harrastamaan joogaa, että yletyt sitten myöhemmin lurppaamaan omaa nuppias ja eritettäs,ettei tartte täällä kirjoitella spermaisilla sormillas paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      73
      905
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe