Onko kellään kokemusta tai tietoa onko ihan hullu idea trimmata labbista?
Meidän Tinolla on joka kesä Hotspot useammassa kohdassa kroppaa niin ajattelin jos ennalta ehkäisisin asiaa ja ajaisin karvat lyhyeksi,niin ei kärsisi sitten.
Mutta mä en tiedä miten se tehtäisiin itse ja mikä olisi sopiva karvan pituus ettei seihan tyhmältä näyttäisi.
Labbiksen "trimmaus"!?
ameeBa
1
181
Vastaukset
- lab fan
Mulla on ollut labbis, jolla harvinaisen paksu ja niskasta taipuisa karva. Mieheni ajeli tavallisella tukan leikkuu koneella niin paljon että pidemmät päällys karvat sai kyytiä. Jäi tietysti karvaa, eli ei kaljuksi. Labbiksen turkkihan on kaksikerroksinen, vettä hylkivä, joten onhan siinä varaa mitä ajella. Kyllähän sen näkee jos iho alkaa paistaa läpi. Ja jos näyttääkin hölmöltä, parempi se kuin että ihottuma rehoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746