Onko rotaatiolle, jokin tietty ajankohta, milloin halukkaita valitaan esim. kesällä ja talvella. Eli toimiiko samalla tavalla, kuin toimintavalmiussitoumuksien kanssa eli
henkilöitä valitaan seuraavasti:
syys-, loka- tai marraskuun aikana hakemuksensa jättäneiden kohdalla toimintavalmius alkaa 1.1.
joulu-, tammi- tai helmikuun aikana hakemuksensa jättäneet: 1.4.
maalis-, huhti- tai toukokuun aikana hakemuksensa jättäneet: 1.7.
kesä-, heinä- tai elokuun aikana hakemuksensa jättäneet: 1.10.
Vai voiko rotaation tulla kutsu ympärivuotta?
Rotaatiot
Yli innokas
3
808
Vastaukset
- Lebanon
Periaatteessa kutsu voi tulla koska tahansa, mutta Libanonin rotaatiot lähtevät touko ja marraskuussa, ja kutsut koulutukseen tulevat helmi ja elokuussa.
- rtghtrhtr
Voi teitä orjia. Kun oiiska heiluu niin lähdette mukisematta vaikka paskaojaan.
- RoutaAskel
Sitä kutsutaan työksi. Tiedäthän, siksi mitä tehdään että saadaan rahaa? Operaatioihin lähdetään vapaaehtoisesti, joten "Orja" on aika ontuva termi tilanteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321327
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488