Eija Kantola on seksikäs

-Nuorimies-

Minusta Eija Kantola on seksikäs nainen vaikka onkin minua aika paljon vanhempi. Olisi mukava nähdä Eija kireissä nahkahousuissa tms. Kerran näin kuvia missä henellä oli nahkavaatteet...WoW!!!
Harmi ettei niitä kuvia löydy netistä.

http://www.eijakantola.net/

27

29000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mister X

Olen myös ihaillut sen kauniita silmiä, niissä on maagista lumovoimaa!

• Mr Z

Eipä ole Eija yhtään minun makuuni, ei edes nahkahousuissa. Nämähän ovat tietysti makuasioita, joista ei kuulemma voi kiistellä, mutta aina voi ihmetellä miten jollain on niin v**un huono maku!

• .,.,

Romanin vaimo, ei kiinnosta enää.. Piloille meni.

• mirjamira

Salkkareiden Inkaa esittävästä tummakutrista saat Eija Kantolasta nuorennetun version, eli "teini-eijan" ;) !!

• tajuaja

Eija Kantola on seksikäs nuorimies.

• koko

tosi seksikäs. tollasen viereen kun pääsit yhdeks yöksi niin aijaijai......

• Jive Bunny

Kerran näin rannalla, eikä ole valittamista vartalossa vähissä vaatteissakaan...

• hese

mukava laittaa jotain

• RANTO
      • Munkki

kyllä Kirsi rulettaa ihan tosissaan,varmaan tällä hetkellä suomen sexyin esiintyjä :)

• Matti

Tumma ja kaunis nainen.
      Olisi tosiaan mukava nähdä hänet nahassa....

• seksi

on liian suuri suu,muuten hyvä.

• Anonyymi

Haittaako se, jos meisseli on XXXL.....?

• kesäpoika 75

minä olen nähnyt joskus eija kantolan livenä nahka-asussa. täytyy sanoa,että siinä on seksikäs nainen. mulla vieläkin seisoo kikkeli kovana.

• Polttavaa tulta

• Helge H.
        Polttavaa tulta kirjoitti:

Näkisittepä (livenä) raikkaan ja kauniin tangokuningattaren Merja Raskin. WAU. http://i.ytimg.com/vi/M9XrZvsvZ8c/0.jpg

Myös ruotsalainen kaunotar Pandora http://www.findance.com/kuvat/uutiskuvat/pandora.jpg on todella hot neljäkymppiseksi.

Pakko kysyä että oletko sinä nähnyt Merja Raskin livenä?

Minä olen nähnyt. Olen ollut jopa hänen autokuskinaankin hetken aikaa kun Merjan kortti oli hyllyllä eikä tuo kuva ihan vastaa todellisuutta. Kuten eivät tietysti muutkaan vastaavat kuvat muistakaan artisteista.

Eija Kantolan kanssa olin puolestaan koulussa kolme vuotta samalla luokalla. Ihan nätti tyttö Eija silloinkin oli, kuten on vieläkin vaikken nyt pariin vuoteen ole nähnytkään häntä. Mutta jos valita pitäisi Merjan ja Eijan väliltä, niin ensinmainittuun kyllä päätyisin. Olisi kaikin puolin mukavampaa ryyppyseuraakin... Merjaltahan se kupin ottaminen kävi tuon tangokuningatarvuodenkin jälkeen ihan sujuvasti.

En ole kyllä Merjaakaan nähnyt moneen vuoteen. Mitähän hän puuhailee, vieläkö laulelee työkseen vai onko ala vaihtunut? Taitaa kumminkin edelleen asua Helsingissä?

• Anonyymi

Älä viitti valehdella, tokko seisoo enääääääää - - - äääääää!

• Samaa mieltä

Itsekin katselin Eijaa sillä silmällä aikoinaan ja todella hyvin onkin säilynyt! Olen vain muutaman vuoden häntä nuorempi.

• Vaan sielläpä se

Eija Kantolan pyllykolo vaan luuraa piilossa pakaroiden välissä. On se nyt kumma, kun sitä pitää ujostella ja hävetä!

Tuommoinen hienostelijajulkkis pitäisi väkisin tuoda kameroiden eteen suoraan lähetykseen vaikkapa TV-uutisten yhteydessä. Ja sitten riisua siltä housut ja kuvata sen peräaukkoa niin läheltä, että se täyttää koko ruudun. 5 minuuttia putkeen pelkkää persereikää kaikessa karuudessaan!

Sillä konstin lähtisi likalta turha koppavuus ja ylpeys. Koko Suomi tietäisi tasan tarkkaan, miltä se Eija Kantolan peräreikä näyttää, kun sen yksityiskohtia olisi telkkarista minuuttikaupalla opiskeltu. Jokainen vastaantulija muistaisi aina ensimmäisenä sen peräaukon. Se olisi tervettä nöyryytystä tuollekin leidille.

Tokihan olisi mahtavaa katsoa suuresta teräväpiirtonäytöstä, kun äijät pitelevät vastaanpyristelevää naikkosta aloillaan 5 minuutin ajan ja kamera kuvaa lähikuvaa perslävestä. Itse voisi ottaa lepotuolissa hyvän asennon ja siemailla kylmää olutta, kun TV näyttää julman tarkkaa kuvaa naisen sonta-aukon rypyistä ja ympäröivän alueen ihohuokosista ja ihokarvoista.

• Panini mies.,

Olis eija kantola kiva katella ja nuuskia saunapuhasta aromipesää.

• kahvit juotu
        Panini mies., kirjoitti:

Olis eija kantola kiva katella ja nuuskia saunapuhasta aromipesää.

Oletteko ihan terveitä? :D ja minusta Eija K. on aika tavallisen näköinen.

• irti anuksesta

koita tsempata ittes johonkin vähä korkeemmalle tasolle... Täällähän eletään vaan kerran.

• ;;;
        irti anuksesta kirjoitti:

koita tsempata ittes johonkin vähä korkeemmalle tasolle... Täällähän eletään vaan kerran.

mä kyllä repesin kun luin tota ylläolevaa :DDD on jollain mielikuvitus.

• Anonyymi

Ei minun makuuni. Löysää metritavaraa.

• Anonyymi

Astuisitko....?

• Anonyymi

Pitäs eijankin kovasti nöyrtyä. Huono asenne nykyinen.

• Anonyymi

Seksikkyys on katsojan silmissä. Itse en näe asiaa noin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63