Tekis mieli hommata tiskikone mut huoneisto ei salli sitä mitenkään. Joten ajattelin että pöytämalli vois olla mahdollinen mutta kun puuttuu kaikki tohon tarvittavat tarvikkeet. Niin mitä kaikkee tarttee muuttaa? Hana nyt ainakin, mutta kait viemäriputkeakin pitää modata?
Vastaukset 2
- .................
Ei hanaa välttämättä tarvitse vaihtaa. Siinä voi hyvinkin olla pesukoneliitäntä, vaikka asunnossa ei olisi koskaan pesukonetta tai tilaa sille ollutkaan. Jos ei ole, niin hana pitää vaihtaa. Viemärille ei tarvitse tehdä mitään, mutta jos altaan vesilukossa ei ole liitäntää pesukoneen poistoputkelle, pitää käyttää sopivaa välikappaletta, tai vaihtaa vesilukko sellaiseksi jossa on pesukoneen poistolle liitäntä. Sekin saattaa aivan hyvällä todennäköisyydellä olla valmiina avattavana aihiona.
- no no
Elä ainakaan osta eletroluxia se on paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2371054Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "222815- 69696
- 56648
- 64566
- 87566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499