Nyt hei kaikki auttakaa! Eli siis tää ongelma on ollu jo monta kuukautta ja ärsyttää tosi paljon, en nimittäin pysty päivittämään enkä lataamaan uusia sovelluksia, sillä ainakun yritän ladata vaikka uuden sovelluksen niin ruutuun pamahtaa teksti, että "virhe, todennus vaaditaan. Sinun on kirjauduttava google tilillesi." Vaikka olen kirjautun tililleni, olen tehnyt jo useita muita mutta mikään ei toimi. Pari kuukautta takaperin poistin kaikki google tilini läppärillä ja sitten tein uuden tilin. Eli nämä uudet tilit mitkä tein eivät toimi puhelimella google playta käytettäessä.
Selitys taisi olla hieman sekava... Tämä ongelma ärsyttää tosi paljon sillä puhelimen näytölle saattaa lävähtää kesken nettisurffailun sellanen ilmotus, että mun pitää kirjautua vanhalle tilille, jonka poistin, mutta kun laitan sen salasanan siihen se vain ilmoittaa virheestä. Pliis hei auttakaa tää ongelma repii mun hermoja!!
Ongelmia Google Playn kanssa
23
8487
Vastaukset
Kokeile poistaa tili puhelimesta tilienhallinnasta ja kirjaudu siihen uudestaan.
- Hermot menee
Hmm, oon ihan uuno näiden kanssa, kun painoin google playssa asetuksista niin sieltä en ainakaan löytänyt tilien hallintaa.. En myöskään pysty kirjautumaan ulos tililtä.
Siis puhelimen asetuksista. Ei Google Playn.
- Hermot menee
hei kiitti vapunen! Nyt toimii taas :)
- Hemot menee
Mutta hei, nyt kun yritin whatsappia uudelleen asentaa, niin syötin puhelinnumeroni siihen niin tämä väittää että "Yhdistäminen epäonnistui. varmista internet yhteytesi toimivuus ja yritä uudelleen." Wlanin laitoin päälle ja näyttää hyviä yhteyksiä mutta siltikään ei toimi. Taas toinen ongelma!
- Tabletti24
Tabletissa ei pysty poistamaan tiliä
- Pystyytoki
Tabletti24 kirjoitti:
Tabletissa ei pysty poistamaan tiliä
Pystyy toki:)
Vika voi olla tuossa sovelluksessa jos muiden lataus ja käyttö toimii hyvin.
- Hermot menee
Kaikki muu kyllä toimii..
Ja näin onkin. Uutisissa kerrottiin että siinä on ongelmia.
- Khuh
Mulla lukee näin: Google play kaupasta asennetut sovellukset ja pelit näkyvät tässä. Miksi ne asennettut sovellukset ei kuitenkaan näy tossa :/
- Khuh
Ei pysty päivittämäänkään niitä sovelluksia, kun ne ei näy siinä...
- Khuh
Siis miten ne saa tuohon uuteen tiliin liitettyä...
- tablettinörtti
En varmaankaan osaa auttaa ,mutta itselläni on sama. Haluaisin kysyä että miten pääsee kirjautumaan sinne? Kyllä olen hyvin tyhmä, mutta en voi ladata sovelluksia sen takia. Voiko joku selittää asian?. Sitä en osaa ja kyllä olen hyvin tyhmä, m
- helpmeplease
Sama ongelma mut ei toimi ohje jonka nimimerkki varpunen laittoi apuaa
- Googlevittuilee
Mulla sama ongelma enkä tiiä mitä teen kun en viitsisi poistaakaan kaikkia sovelluksia
- The_tyyppi
Sama Täällä
- tilitön_moodiko
Onko tuo Google-tili pakollinen jotta saisi edes maksuttomia appseja asennettua Androidiin kuten HEREn ym?
Jossakin vaiheessa joudun etsimään seuraajan nykyiselle Symbianille ja siksipä kyssäri, kun en sitten millään Google-spy-tiliä haluaisi edes avata. Samasta syystä en omaa myöskään FB:tä Twitteriä & Co, eli edes jonkin asteista rajallista yritystä vaikuttaa yksityisyyteensä ;-). - viihaan.mun.kannykkäää
Mikään Ei toimi ja en voi enää des käyttää whatsappia voiko joku auttaa 😣
- ÄRSYTTÄÄ
Miksi kun menen google playhyn ja mulla on paljon dataa niin se ei vaan yksinkertaisesti lataa mitään sovellusta! (Samsung tablet) Niin voi että kun ei pysty lataa mitää ja kun painat lisätietoja niin tulee teksti "Virhe noudattessa tietoja palvelimelta DF-CHARTA-01! Että kun menee oikeasti hermot tän kaa!
- AUTTAKAAAA
Mulla on sama etten saa ladattua sovelluksia eikä auttanut poistaa tiliä puhelimelta!
https://support.google.com/googleplay/answer/1626831?hl=fi Kokeile näitä? Onko puhelimen Android versio uudempi kuin 5?
- Tuossanoin
Onhan laitteessasi tarpeeksi vapaata tallennustilaa? -> Vapauta sitä jos ei ole.
Jos mikään muu ei toimi, niin tehdasasetuksiin palauttaminen todennäköisesti auttaa ja tekee laitteesta muutoinkin nopeamman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016