Tuota suositellaan esikäsitteyksi gloss protectionille mutta onko tuossa yhtä tehokkaat maalipinnan hiontaominaisuudet kuin kunnon kliinerissä? Kun tuon resin polishin jälkeen ei ohjeiden mukaan edes ole pakko laittaa mitään päälle niin epäilen vähän sen kliineriominaisuuksia. Jos tuota levittää maalipinnalle niin jääkö siitä maalia levitysliinaan? Kunnon kliinerillä kyllä jää. Oli vain tarjouksessa tuo resin polish mutta haluaisin parantaa huonoa maalipintaa.
Autoglym resin polish kliinerinä?
4
185
Vastaukset
- a(2)
Ei se kovin hyvin kleanerina toimi, monet vahat on nykyään tarkoitettu lakatulle, ja hyvälle maalipinnalle, eikä niissä ole hiovuutta käytännössä ollenkaan.
- 5463
Autoglymin mukaan tuo sopii parhaiten esikäsittelyyn ennen vahausta ja pitäisi ainakin pyörrejälkiä vähän poistaa lievästi hioen. Oman auton konepellin lakkapinnassa on himmentymiä ja pyörrejälkiä ja mietin riittääkö tuo resin polish poistamaan ne.
Ihmettelen miksi monet vaikuttavat käyttävän tätä Autoglymin punaista ainoana vahana vaikka periaatteesa on esikäsittelytuote. - Tuote tarpeen mukaan
5463 kirjoitti:
Autoglymin mukaan tuo sopii parhaiten esikäsittelyyn ennen vahausta ja pitäisi ainakin pyörrejälkiä vähän poistaa lievästi hioen. Oman auton konepellin lakkapinnassa on himmentymiä ja pyörrejälkiä ja mietin riittääkö tuo resin polish poistamaan ne.
Ihmettelen miksi monet vaikuttavat käyttävän tätä Autoglymin punaista ainoana vahana vaikka periaatteesa on esikäsittelytuote.Autoglymiltä löytyy Paint Renovator, pinkki etiketti.
- helppovaha..
Itse olen vain tuota käyttänyt vuosii,,, enkä laita mitään pinta vahaa sen päälle
eli resish polic suoraan vaan :)))) samalla kiillottuu hyvin,,ja mitä maaliin tulee
ei mulla ainakaa jää kiinni maalia trasseliin tai vastaavaan kunhan hankaa liian kauan:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026