Pyhät perusvoiteet
http://incimix.wordpress.com/2014/06/08/pyhat-perusvoiteet/
Pyhät perusvoiteet
1
217
Vastaukset
- Kukin tavallaan
Olisi aina reilua, että aloittaja laittaisin omin sanoin lyhyesti sen asian, minkä vuoksi linkittää.
Oma kritiikkini: Olen kuullut ennenkin herätyksen saaneista atoopikoista, jotka heittävät rasvat menemään. Kritiikkini koskee sitä, että olivatko käytetyt voiteet todella haitallisia tai tehottomia? Tai olisiko potilaan taudin laatu muuttunut muutenkin ikääntymisen myötä?
Atopia muuttuu usein niin, että lapsena atoopikko kärsii aikuisena käsi-ihottumasta. Itse käytän siis lähinnä vain käsiin rasvaa, vaikka lapsena koko kehoni piti rasvata läpikotaisin. Eli kyseessä iänmukainen muutos.
Toinen asia on se, että rikkoinasen ihon kautta helposti allergisoituu. Tästä syystä käytän ainoastaan yhtä erittäin rasvaista perusvoidetta. Mitä pidempi tuoteseloste, sen vaikeampi selvittää, mille tuotteessa on allerginen. Allergioita ei aina edes testata tai saada selville, jolloin iholleen voi levittää ärsyttäviä aineita ja käyttää kortisoneja tai allergialääkkeitä turhan päiten. Itse käyttämäni voide on vedetön mineraaliöljyjohdannainen, ja kun sitä laittaa heti pesun jälkeen (ja suojaa kätensä muutenkin suojakäsineillä tarvittaessa), pärjää hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011611
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581021Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11780Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266776Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717