nahkaliivi kaverin liivissä luki yamaha v club joutsa,kaljupää skini meni lääppiin väärää naista kokkotreffis kun naisen mies puotti sen kanveesiin.heh heh.
yamaha v club
intikka.............
5
245
Vastaukset
- Lääävällään
Tuollaisia tapahtumia löytyy Suomen kesästä runsaasti , hyvä näin sillä tuohan on vain maustetta elämään .
- Syltty 10
Hyvä aletaankin kattella kuka noita liivejä kantaa.
- siippi111
Käykö rintaliivit ja isooo kuppikoko? Onko se yhtikäs pelottava !?Mikään ei ole pahemman näköinen kuin rasvatukkainen nahkaliivi-mies...öksö tulee !
- Torvinen
Teitä pelottaa jos kundilla on jotain erilaista kun sulla äidinostamaa, Mene riiheen piiloon.
- yngvesten
Ei nahkaliivi nyt mitään maata mullistavaa vaaterintamalla ole ...joten turha pitää sitä jotenkin hmm... erilaisena...
Ei meitä riiheläisiä pelota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197