http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2014/06/09/Kouvolalainen yrittäjä hävitti kirjanpitonsa jätesäkeissä – tuomio tuli silti/2014217478577/4
mikähän yritys tämä oli, olisi kiva tietää kuka sai töitä ja urakoita toimiessaan epärehellisesti kaikki noi vuodet. Onpahan yksi keinottelija pois markkinoilta pilaamasta rehellisten firmojen arkea.
Siivousalan huijari yrittäjä
18
1070
Vastaukset
- titotaito
Olikohan tuo yritys itse vanhasta Kouvolasta vai kuntaliitoksen myötä Kouvolaan liittynyt paikkakunta?
- siivotaan siivotaan
Olisko Koti*nne siivous?Toiminta jatkuu tyttären nimissä.
- pälytpois
minulla on sellainen kuva, että käräjäoikeudelta saa tiedot asiasta.
- tutttututttu
Vai tuon niminen firma, tuttu on.
- Yrittäjä
pälytpois kirjoitti:
minulla on sellainen kuva, että käräjäoikeudelta saa tiedot asiasta.
Minkä niminen firma ? Oisko Tiina ollut etunimi ?
- pertil m
Yrittäjä kirjoitti:
Minkä niminen firma ? Oisko Tiina ollut etunimi ?
lue tuo viesti joka on nimimerkillä siivotaan siivotaan, hiukan tuossa ylempänä
- pölyt pois
kuka jaksaa käräjäoikeudesta kaivaa kun saa täältäkin. Vai tytär jatkaa, laillistahan se on Suomen lakien mukaan. Minkäs teet.
- sillä siisti
tuo sama siivousfirma (jostakin syystä) minullakin juolahti mieleen
- kuurataan
On olemassa sanonta joka kuuluu jokseenkin näin: "ahneella on p..k...n loppu"
Rapatessa roiskuu. - > roskat
Hän siivosi jälkensä ja kiikutti jätesäkeissä "roskat" pois.
- epä......
Epärehellisyys ei kanna pitkälle!
- pahapaha
- No voi paha, eipä mokoma ihan onnistunut.
- Kyllä nykymaailmassa saadaan asiat selvitettyä. - uuuiiijjj
rehellisiä firmoja, no jaa... harva rikastuu rehellisellä työnteolla .. mutta kohtuus pitäisi muistaa pitää, muuten ampuu yli ja käy kehnosti
mitenhän se henkilökohtainen maine? - vilhovaari
Syys-siivous painaa päälle, mistä nyt siivousapua?
- yrittäjä
Laita puhelin numero kiitos
- siistijä
siivousalan yrittäjä minäkin.
olen periaatteen ihminen ja pyrin työssäni toimimaan mahdollisimman rehellisesti.
teen työni parhaani mukaan ja laskutan asiakkaita todellisen tuntimäärän mukaan, jos menee vartin yli tasatunnin niin poistan tuon vartin laskussa, eikä näin ollen ole huolta asiattomuudesta- tuukka ö
Nimimerkille: siistijä --"laskutan asiakkaita todellisen tuntimäärän mukaan," mitä luulet , toimivatko muutkin yrittäjät edellämainitsemasi kaavan mukaan?
- ellimuori
Voi hyvänen aika kuka minun joulusotkut nyt siivoaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4124683Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221845- 1451602
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751325Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151166Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791156Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise141084Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671036- 66992
- 38990