Prkle kun ärsyttää miehen kanssa liikkuminen missä vaan. Kaupan kassalla ehtii jo flirttailla ( katsein) ja kävellessä pää pyörii kuin pöllöllä kun on naisia ympäriinsä. Sanoin että on loukkaavaa käytöstä minua kohtaan, pyyteli anteeksi mutta ei näemmä ole lopettanut. No, ajattelimpa itsekin aloittaa saman leikin,sanoinkin hänelle että tämä näemmä normaalia niin meikäläinenkin katsoon miehiä sitten pitkään. Ei kuulemma käy. No, potut pottuina. Turha sitten kitistä kun kerran jo tästä puhuttiin eikä mikään muuttunut.
Pää kuin pöllöllä
2+18
2
330
Vastaukset
- totuuuden torvi
mitä tommosta märehdit? kyllä se mies menee jos on mennäkseen. et sä sille mitään mahda.
- Arto L
Tunnnistan oman luonteisen käytökseni aloittajan kuvauksesta, enkä ole oppinut siitä eroon vaikka puoliso on siitä 20 vuotta yrittänyt minua vieroittaa. Se ei ole mitenkään harkittua, tarkoituksellista tai merkittävää. Se on jokin syvemmällä oleva luontainen tapa, avian kuten katseen kääntäminen ääntä kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791