Prkle kun ärsyttää miehen kanssa liikkuminen missä vaan. Kaupan kassalla ehtii jo flirttailla ( katsein) ja kävellessä pää pyörii kuin pöllöllä kun on naisia ympäriinsä. Sanoin että on loukkaavaa käytöstä minua kohtaan, pyyteli anteeksi mutta ei näemmä ole lopettanut. No, ajattelimpa itsekin aloittaa saman leikin,sanoinkin hänelle että tämä näemmä normaalia niin meikäläinenkin katsoon miehiä sitten pitkään. Ei kuulemma käy. No, potut pottuina. Turha sitten kitistä kun kerran jo tästä puhuttiin eikä mikään muuttunut.
Pää kuin pöllöllä
2+18
2
319
Vastaukset
- totuuuden torvi
mitä tommosta märehdit? kyllä se mies menee jos on mennäkseen. et sä sille mitään mahda.
- Arto L
Tunnnistan oman luonteisen käytökseni aloittajan kuvauksesta, enkä ole oppinut siitä eroon vaikka puoliso on siitä 20 vuotta yrittänyt minua vieroittaa. Se ei ole mitenkään harkittua, tarkoituksellista tai merkittävää. Se on jokin syvemmällä oleva luontainen tapa, avian kuten katseen kääntäminen ääntä kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503704
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342671Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262348- 201839
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51729- 1831704
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271347
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91168