Prkle kun ärsyttää miehen kanssa liikkuminen missä vaan. Kaupan kassalla ehtii jo flirttailla ( katsein) ja kävellessä pää pyörii kuin pöllöllä kun on naisia ympäriinsä. Sanoin että on loukkaavaa käytöstä minua kohtaan, pyyteli anteeksi mutta ei näemmä ole lopettanut. No, ajattelimpa itsekin aloittaa saman leikin,sanoinkin hänelle että tämä näemmä normaalia niin meikäläinenkin katsoon miehiä sitten pitkään. Ei kuulemma käy. No, potut pottuina. Turha sitten kitistä kun kerran jo tästä puhuttiin eikä mikään muuttunut.
Pää kuin pöllöllä
2+18
2
352
Vastaukset
- totuuuden torvi
mitä tommosta märehdit? kyllä se mies menee jos on mennäkseen. et sä sille mitään mahda.
- Arto L
Tunnnistan oman luonteisen käytökseni aloittajan kuvauksesta, enkä ole oppinut siitä eroon vaikka puoliso on siitä 20 vuotta yrittänyt minua vieroittaa. Se ei ole mitenkään harkittua, tarkoituksellista tai merkittävää. Se on jokin syvemmällä oleva luontainen tapa, avian kuten katseen kääntäminen ääntä kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941