Taisi soittaa liikaa omia lempibiisejään.
Onko Sanna Kojo saanut potkut?
16
2688
Vastaukset
- yleistä ylestä
Ei ole saanut potkuja.
- ert467876543
Opiskelee. Tulee takaisin kyllä.
- jaa?
Olga K korvasi?
- Sanna tuu takasin
Toivottavasti Sanna Kojo tulee takaisin juontajaksi. Toivottavasti koulutus ei vie Sannaa komission nurkkaan pomoksi. Puhelinlangat ei ole mitään ilman Sannan mielyttävää, ihmisläheistä juontoa. Sanna osaa keskustella kaikkien soittajien kanssa aiheesta kuin aiheesta. Ainakin minä tulen hyvälle tuulelle , kun kuulen Sannan iloisen ja pirteän äänen radiosta, puhumattakaan hersyvästä naurusta.
- cxzxz
Höpöhöpö. Puhelinlangan lässytys joutais vaikka shitnovalle.
- Shitbag
tottakai soitetaan easy living ja get on, vaikka kukaan ei halua!
- easy living
Shitbag kirjoitti:
tottakai soitetaan easy living ja get on, vaikka kukaan ei halua!
No ei ole sullakaan elämä helppoo. Voi voi Sannaa, kun soittaa joka kerran nuo samat biisit, vaikka sä et haluuuuuuuuuuu........ ♥
- wergqbbthb
easy living kirjoitti:
No ei ole sullakaan elämä helppoo. Voi voi Sannaa, kun soittaa joka kerran nuo samat biisit, vaikka sä et haluuuuuuuuuuu........ ♥
Pitää radion musiikkiohjelman piisivalinnoista vastaavalla olla edes hieman avointa mieltä, ettei jumitu samoille urille. Jake Nyman ja Heikki Harma vaikuttavat pahemman luokan 50 piisin jukebokseilta vuosilta 1955-70. Leipääntyminen ei nouse, se vain homehtuu..
- ahterista
Mitä ihanaa tuossa juonnossa on? Laitat sille sannakojolle levytoiveen, se soittaa sinulle, sanot nimesi ja se lyö sulle luurin korvaan, että helähtää. Kaikkea me veroilla maksamme.
- Helähtää
ahterista kirjoitti:
Mitä ihanaa tuossa juonnossa on? Laitat sille sannakojolle levytoiveen, se soittaa sinulle, sanot nimesi ja se lyö sulle luurin korvaan, että helähtää. Kaikkea me veroilla maksamme.
Onko sun sukunimi Kulli?
- ahterista
Ei, en ole virolainen rallikuski, enkä sieltä päinkään. Joku muu sitä Matamia jurppii. Kai minä olen entisessä elämässäni syönyt sen eväät tai muuta vastaavaa.
- Sanna tuu takasin
cxzxz,
Miksi sitten kuuntelet Radio Suomea perjantai-iltaisin, jos koet puhelinlangat noin epämiellyttäväksi ohjelmaksi. Luulisi, että keksit kolmeksi tunniksi jotain muuta tekemistä! Yritä edes! Hyvää kesän jatkoa kuitenkin! - ketoon beibit
Toivottavasti, tai ainakin siirron muihin tehtäviin.
- Kepuli
Niinhän´urheilutoimituskin´ vaahtoaa potkupallosta ja kuinka kalliiksi se käy Ylen kukkarolle, kun on varmaan aika kalliit´kommentaattorit´ joiden arvaukset osuvat kuin kenen hyvänsä taviksenkin.
- Anonyymi
Sanna Kojo oli juontajista asiallisin, ei kikattanut, kuten nämä nykyiset lapsukaiset, paitsi Maija salminen ja Tarja Närhi. Mä kaipaan Sannaa takaisin Radio Suomeen ja puhlareihin. Hän oli tosi hyvä, ehkä liian hyvä Radio Suomen sössöttäjiin, joita kyllä löytyy päivän politiikastakin. Niin, ja Olli Haapakangas on myös ihan hyvä. Mua ei mikään niin ärsytä kun noi kikattajat, naiset, camoon!!!!!!!!!
- Anonyymi
Maija Salminen, 60v lienee jonkun mielestä lapsukainen. 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078