Milloin pörssi-kuningas jää Perttulan/s-marketin aukiolta kesälomalle ?
Jankuti -jankuti ---ikuinen aihe:raha
9
217
Vastaukset
- Mortonki
Sooon lomalla alati , eikös kela rahota sen joutenolova , moon ymmärtännä nii sen tarinoista . Joten ei muuta ko kuulemaan ja näkemään .
- soppatykki
Kiitos tiedosta,nyt olen kuin uus ihminen ja kelaa kiitän,kaikkia maailman keloja. Niitä piisaa.
- kelaapulua
Lieneekö mistäänkotooosin , vähän pohjalaanen tyyli suhtautua toisiin , ne ei oo mittään mut minä oooon itsetunto kuten kottaraasel.
- yyynyyy
Mies mimmonen jos kottaraisen ego !? Ei pahempaa oo kuultu ...oisko pörssi jo kiinni kesän kunniaks? Vai saako ilmaset ,kovaääniset vinkit joutoaikana?
- Mortonki
Haaaaa mitäs rahaton vihjeellä teköö ? Noon erimiehet jotka pelaa pörssä siinä tuloo ja väliin mänöö rahua . Vihjeetön virtuoosi ei onnistu .
- Jäynäjäynää
Liekkös yyynyyyyn siippa se joka paheksuu ja parjaa erästä myyjää perusteena että se sano siitä sitä ja tätä ? Ja tämä yy hoitelee ulkoalueen pitäen kirjaa kuka harrastaa mitäkin kauppaa , ON siinä illalla pirtissä jutunaihetta mietittäessä kenet huomisessa otettais käsittelyyn . Arvasinko oikein vai olikos 6 väärin ?
- null
Kuka?
- 118
mik on tää kottarais-mies,joka pörssiä mainostaa en pääse jyvälly onko vitsi vai tosi,sori tyhmyyteni-
- pariskuntaaaaaa
Feikki koko tarina , ei todellista jutunjuurta vain närää toisen ihmisen puheiden ja tekojen esilletuontia . Siis ihan sitä ihteään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014