Milloin pörssi-kuningas jää Perttulan/s-marketin aukiolta kesälomalle ?
Jankuti -jankuti ---ikuinen aihe:raha
9
213
Vastaukset
- Mortonki
Sooon lomalla alati , eikös kela rahota sen joutenolova , moon ymmärtännä nii sen tarinoista . Joten ei muuta ko kuulemaan ja näkemään .
- soppatykki
Kiitos tiedosta,nyt olen kuin uus ihminen ja kelaa kiitän,kaikkia maailman keloja. Niitä piisaa.
- kelaapulua
Lieneekö mistäänkotooosin , vähän pohjalaanen tyyli suhtautua toisiin , ne ei oo mittään mut minä oooon itsetunto kuten kottaraasel.
- yyynyyy
Mies mimmonen jos kottaraisen ego !? Ei pahempaa oo kuultu ...oisko pörssi jo kiinni kesän kunniaks? Vai saako ilmaset ,kovaääniset vinkit joutoaikana?
- Mortonki
Haaaaa mitäs rahaton vihjeellä teköö ? Noon erimiehet jotka pelaa pörssä siinä tuloo ja väliin mänöö rahua . Vihjeetön virtuoosi ei onnistu .
- Jäynäjäynää
Liekkös yyynyyyyn siippa se joka paheksuu ja parjaa erästä myyjää perusteena että se sano siitä sitä ja tätä ? Ja tämä yy hoitelee ulkoalueen pitäen kirjaa kuka harrastaa mitäkin kauppaa , ON siinä illalla pirtissä jutunaihetta mietittäessä kenet huomisessa otettais käsittelyyn . Arvasinko oikein vai olikos 6 väärin ?
- null
Kuka?
- 118
mik on tää kottarais-mies,joka pörssiä mainostaa en pääse jyvälly onko vitsi vai tosi,sori tyhmyyteni-
- pariskuntaaaaaa
Feikki koko tarina , ei todellista jutunjuurta vain närää toisen ihmisen puheiden ja tekojen esilletuontia . Siis ihan sitä ihteään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798