Kuka komea kundi Petäjävedellä

tytteli vaan

nyt ilmestynyt viikonlopulla keskustaan komealla valkoisella tuunatun näköisellä matala alusteisella autolla yks nainen kyselee. Onkohan vapaa mies???

18

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaties?

      voluko?

    • Seukkaa se

      EI ole vapaa!

    • scootteri volu?

      woluko seukkaa?

    • Päivän naurut

      Eikös tollaset wolukot oo vähän hakemalla haettuja nimiä pikkuiseen sisäsiittoiseen kyläpahaseen?
      Paremmin sopisi Elmeri, Toivo tai Veijo

    • Seukkaa se

      Ei kai Woly seukkaa mut se ed. viikonloppuna ilmestynyt mies valkoisella "ratsullaan".

      • tytteli vaan

        Mistä joku tietää ettei ois vapaa? kuka Hän on miehiään? katseli ainakin siihen tyyliin että joku on hukassa.


      • Tuttuja tuntee
        tytteli vaan kirjoitti:

        Mistä joku tietää ettei ois vapaa? kuka Hän on miehiään? katseli ainakin siihen tyyliin että joku on hukassa.

        Ai mistäpä sitä joku tietää? No ainakin siitä jos tuntee sen, tytteli hyvä!


    • tunnenko Sinut

      Vai oliko vaan ohi kulku matkalla?? laitappas etunimes kuka oot kävit ainakin Rukoilantiellä hienolla autollas.

    • luulisin näin

      Mikko se taitaa olla....

      • tytteli vaaan

        Kukakohan Mikko? Onks Petäjävetinen? Siinä pändissä soittavako?, vai joku toinen.


    • saattaa olla

      Oliskohan :D

    • olettaisin näin

      Se Mikko joka on välillä S-marketissa kassalla. Ainakin sillä on sellainen valkoinen sporttinen auto. Eiköhän se ole varattukin.

      • Hössönsössön

        Voithan tytteli kokella onneas vaikka Ritari Ässän kanssa, David Haselsössel kun on nyt Suomessa käymässä. Liekö tullu punaisella Kitillä.


      • tytteli vaaan

        Enpä ole juuri S-MARKETISSA KÄYNNYT, mutta voisihan sitä käydä katsomassa onko sama henkilö, vaikka katseemme kohtaisivat... ai varattu sitten ei haaveilla.


      • varmaa tietoa
        tytteli vaaan kirjoitti:

        Enpä ole juuri S-MARKETISSA KÄYNNYT, mutta voisihan sitä käydä katsomassa onko sama henkilö, vaikka katseemme kohtaisivat... ai varattu sitten ei haaveilla.

        Joo, S-marketin Mikkohan se. Oikein mukava ja ystävällinen, mutta valitettavasti varattu...


    • katinkas

      Ei ole Mikko varattu nyt... :)

    • Lissukkaa

      Hän on mun....:)

    • Panekupanettaa

      No mikäsikänen "tytteli" siel olis vailla urheilullista ratsua??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe