Miten tässä toimia?

Mies38v

-Eli aloitan pitemmittä paskan kirjoittamisitta.
-Joo ja tiedän, että täällä moni kirjoitus on trollaamista tai provoilua, mutta tämä ei sitä ole. Jos et usko tai osaa auttaa älä pliis vaivaudu vastaamaan tai vittuilemaan yms. :)
Asiaan. Olin menossa hakemaan poikaani baarista viime lauantaina. Hänellä kun on tapana käydä muutamalla läheisessä karaoke baarissa. Jätin auton muutaman sadan metrin päähän ja suuntasin baarille. Vastaan tuli 5 noin 25-30 vuotiasta virolaismiestä. He alkoivat kysyä suomeksi olisiko minulla antaa tupakkaa. Sanoin, että poltan mutta ei ole tapana tarjoilla muille vähiä tupakoitani. No he sitten pyysivät anteeksi pummimistaan ja kysyivät voinko tulla katsomaan yhden miehen "fillaria" kun siitä oli jarrut muka rikki. Pikaisesti lupauduin katsoa sitä pyörää. Menimme pyörätelineille. Samassa yksi mieheistä löi jollain minua niskaan. Kaaduin asfalttiin ja pari muuta veti minut nurkalle. En edes kerennyt nähdä mitään kun he alkoivat hakata minua naamaan ja muualle kehoa. Sitten yksi miehistä otti minua riveleistä kiinni ja sanoi jotain: "Älä käy hankalaksi" jne. Ja joku varasti tupakat, sytkärin ja lompakon. Siinä sitten seinää vasten istuin hetken pienessä shokissa ja lähdin baariin hakemaan poikaani. Poikani tulikin jo ulos katsomaan olenko saapunut hakemaan häntä. No hän tuli kauhistuneena kysymään: "Herran jestas mitä sulle on käynyt?!" Selitin kaiken ja poliisille soitimme. Eivät osaa auttaa kuulema koska Turussa on kuulema paljon virolaisia katujengejä. Miten tässä toimia? Voiko kaduilla enää liikkua ilman, että saa pelätä henkensä puolesta? En kuitenkaan ole mitään harrastanut ja 1 vs 5 kuulostaa mahdottomalta. Kiitän asiallisista vastauksistanne. Olen vieläkin järjiltäni.

1

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhis

      Tervetuloa tavisten joukkoon.
      - kotona ovi aina turvalukossa.
      - varmuusketju kiinni ennen kun avaan
      - käteistä ei kotona eikä mukana koskaan
      - maksukorttien turvanumerot vain omassa muistissa, tarvittaessa annan vanhentuneita numeroita...
      - ei arvokkaita koruja koskaan "päällä"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe