hei olen ostanut x-boxin ja nyt olen jumissa pelissä ,ensimäisessä kentässä jossa mennään eteen-päin eläimen olosiella hahmolla .voiko joku auttaa miten mennä mineraali kohdasa tai sen vakutteinen kristalli tai muu semmoinen ,kiitos kaikille jo etu-käteen tv.voo taavi
olen jumissa pelissä
7
694
Vastaukset
- on?
mikä peli kyseessä?
- -jedi-
Kuvaus sopisi raymaniin. Saitko pelin kaupanpäälle kenties? Jos on, niin kerrohan tarkemmin, niin osaan neuvoa...
- Taavi
hei katsoin kantta ja kuvassa on sellainen piirretyn näköinen hahmo ,luulen että tai ainakin kannessa lukee conami eli luultavasti onko se sitte se pelin niminen ,kiitos
- Wally
Taavi kirjoitti:
hei katsoin kantta ja kuvassa on sellainen piirretyn näköinen hahmo ,luulen että tai ainakin kannessa lukee conami eli luultavasti onko se sitte se pelin niminen ,kiitos
Sen pelin nimi ei kai voi olla Konami, koska Konami on japanilainen pelitehdas. Eikö siinä kannessa tosiaan lue muuta?
- taavi
Wally kirjoitti:
Sen pelin nimi ei kai voi olla Konami, koska Konami on japanilainen pelitehdas. Eikö siinä kannessa tosiaan lue muuta?
no lukehan siinä no ,olimpas etten katsonut tarkemmin niin hölmö .siinä lukee muun.m. thq, ja nyt ihan suoraan .lukee excellent ja on tähtiä ,että onko pelin nimi excellent ja neljä kpl:a tähtiä
- Wally
taavi kirjoitti:
no lukehan siinä no ,olimpas etten katsonut tarkemmin niin hölmö .siinä lukee muun.m. thq, ja nyt ihan suoraan .lukee excellent ja on tähtiä ,että onko pelin nimi excellent ja neljä kpl:a tähtiä
Uskon sinua, mutten tiedä peliä ja tuskin netistäkään löytyy siitä paljoa tietoa, mutta minullakin on yks peli, jota ei varmaan juuri tunneta, vaikka se on tänä vuonna tehty... Yritän saada selville, millainen peli se sinun pelisi voisi olla...
- voisi olla
taavi kirjoitti:
kiittäen vinkeistä silläse saattaisi ollakkin raymen 3. kun luin arvostelua ,niin jotain samaaa oli siinä ja tässäkin ,mutta. kannesta en löytänyt raymen tekstiä
se on jännä kohta se ,missä olen jumissa tavallaan vaihto ehtoja edetä on koska ,pelissä mennään laajassa kentässä kulkien tämä hankaloittaa kovasti eteen-päin menoa olla jumissa meinaan kiitos avusta tv.voo taavi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780