Onko kellään kokemusta tai tietoa Mournesissa (Hanian eteläpuolella) sijaitsevasta suuresta Carrefourista? Taitaa olla vissiin suurin Carrefour Haniassa. Kuulemma halvempi kuin ne pienet INKAt ja muut marketit.
Carrefour (Mournes) Hania?
3
496
Vastaukset
- kreetalainen
Kato daratsosta löytyy lidl ja iso inka market n.4 km haniasta.
- onko kokemuksia
Inka market on kuulemma kalliimpi kuin Carrefourit.... Menemme Akrotirille josta matkaa autolla n. 30 min Mournesiin Carrefouriin joka ainakin muissa maissa on ollut valikoimaltaan hyvä.
- Syssyllä reissuun
Carrefour on mulle tuttu Ateenasta ja valikoima tietenkin suuri, mutta kyllä se Lidl on Kreikassakin halpa ja onhan noissa usein paikallistakin valikoimaa aivan hyvin, vaikka viinejä. Se iso Inkakin on mielestäni ok, ainakin paikallista valikoimaa hyvin, mulla on tapana ostaa sieltä paikalla puristettua herkullista appelsiinimehua litran pullossa. Visan varma kelpaavuus noissa on plussaa pikkuisiin turistikauppoihin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875