Onko kellään kokemusta tai tietoa Mournesissa (Hanian eteläpuolella) sijaitsevasta suuresta Carrefourista? Taitaa olla vissiin suurin Carrefour Haniassa. Kuulemma halvempi kuin ne pienet INKAt ja muut marketit.
Carrefour (Mournes) Hania?
3
420
Vastaukset
- kreetalainen
Kato daratsosta löytyy lidl ja iso inka market n.4 km haniasta.
- onko kokemuksia
Inka market on kuulemma kalliimpi kuin Carrefourit.... Menemme Akrotirille josta matkaa autolla n. 30 min Mournesiin Carrefouriin joka ainakin muissa maissa on ollut valikoimaltaan hyvä.
- Syssyllä reissuun
Carrefour on mulle tuttu Ateenasta ja valikoima tietenkin suuri, mutta kyllä se Lidl on Kreikassakin halpa ja onhan noissa usein paikallistakin valikoimaa aivan hyvin, vaikka viinejä. Se iso Inkakin on mielestäni ok, ainakin paikallista valikoimaa hyvin, mulla on tapana ostaa sieltä paikalla puristettua herkullista appelsiinimehua litran pullossa. Visan varma kelpaavuus noissa on plussaa pikkuisiin turistikauppoihin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273583- 412429
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362244Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72027Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381469
- 1271292
- 131249
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451245Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240