Vekastore

Tosi store

Huittisissa kirjoilla oleva nettikauppa näyttää olevan täyttä huijausta.
Asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan.Poikottin koko firma.

11

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syytäkin varoa

      Eikös tuo ole lopetettu,osa porukasta ajelee ruohonleikkureita ja osa hyvällä
      "asiantuntemuksella" isännöi Huittislaisia.Elikkäs huijarit monipuolistavat isku-
      kykyään pahaa aavistamattomiin uhreihin nähden.

      • Huvittaa

        Hahahha, naurattaa oikein tuollainen "ajattelu"... Kannattais ottaa varmaan asioista selvää ennen kuin puhuu läpiä päähänsä. Itsellä on ainakin toiminut tilaus ja toimitus todella hyvin ks. nettikaupan kanssa.


    • miettinyt

      Mikä se oikein kopulta oli ja mitä se nyt puuhaa..?

    • Huijattu3

      On aivan luokaton verkkokauppa.Kauppaan ei saa mitenkään yhteyttä.Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.Tilaustani olen odottanut jo 2 kuukautta.Tälläiset verkkokaupat nakertavat verkkokauppojen luotettavuutta.

      • pitkä odotus

        Odotellut olen minäkin. Ei vastaa puhelimeen tai numero ei oikeastaan ole käytössä, näin vastataan. Viesteihin ei vastata. Lähdin oikein katsomaan Huittisten palstalta puhutaanko täällä mitään ko. nettikaupasta. Maksanut olen, mutta taitaa olla mennyttä.

        Tästä keskusteluketjusta saa sen kuvan, että kaveri on paikkakunnalla tunnettu ja hoiteleekin jotain isännöintiä tms. Mikä virma se mahtaisi olla, soittaisin sinne. Kyllä kai se huittislaisiakin harmittaa kun ihan toiselta puolelta maata kysellään paikkakunnan keskustelupalstalla siellä olevasta firmasta.


    • Monster sucks

      Ainakin Huittisten Talohuolto on samassa katuosoitteessa, niin varmaankin samaa puljua tai saman omistajan.

    • ympyrianne

      Yksi myös Kiinteistöympyrässä tuosta sakista

    • mopo-uuno

      Joo kattelin kanssa mopooni mangneettoa, olis ollu halvin saatavissa oleva ja ilmeisesti sama tuote kuin muuallakin. Ajattelin kuitenkin että käyn ohiajaessani tekemässä kaupat, hyvä niin.

      Mutta osaako kukaan neuvoa mistä Huittisissa nykyisin voi tehdä pappatunturin varaosaostoksia?

    • petetty9

      Minäkin menin erehdyksissäni ostaman mopon osan tuolta verkossa, osa maksettu elokuun alussa, osaa ei vaan näy eikä rahoja saa takaisin eikä mitään yhteyttä koko firmaan. Pakko alkaa kuluttajasuojaviraston kautta selvittää asiaa. Paytrail heidän maksujaan välittää ja laitoin sinnekin viestin että tietävätkö että toimivat tällaisen huijarifirman kanssa yhteistyössä. Harmittaa ihan vietävästi.

    • Enpä tiedä

      Minä ostin eilen sunnuntaina vekastoren nettikaupasta myös mopon osan ja tänään maanantaina paikallinen myyjä soitti että tule hakemaan osa heidän liikkeestä. Heiltä löytyi sopiva osa vielä hyllystä.

    • Menkää kysymään

      Tietääkseni tuo Vekastore on ns. lopettanut tuon "kivijalka"- myymisen eli kauppa ei ole arkisin avoinna. Yleensä lauantaisin ovet ja myymälä ovat kuitenkin auki, ainakin itse olen useasti nähnyt. Nettikauppaa kuullemma hoitaa yksi henkilö, joten ymmärrettävää on, että kaikkiin viesteihin ei ehditä nopeasti vastaamaan. Itse käytän paljon Ebay:tä ja sieltä osia saa välillä odottaa 8 viikkoa...
      Eli ellei ole pokkaa itsellä mennä vaikka liikkeeseen kysymään mikä vialla niin erikoista, sitä on täällä keskustelupalastalla porata!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe