Auton helmojen ruostekorjausta suunnittelen. Osaisko joku vinkata hyväksihavaittua paikkaa?
Ruostekorjaus Joensuussa
18
5178
Vastaukset
- veka hoitaaaaaa
Vekan vertas onkamossa. Maksu käteisellä ;)
- ......
http://www.kuusakoski.fi/Kuluttajille/autonkierratys
Eikä tämä ole mitään vinoilua. Ellei kyseessä ole vain kevyt pintaruosteen fiksasus helpossa paikassa, muuten ei kannata. Vaihda mielummin sellaiseen autoon, jossa ruoste ei vielä ole ongelma. Rahallisesti tuskin häviät mitään.- Oikein!
Ei ole vinoilua, ei.
Olen myös huomannut saman asian ettei kovin vanhoja autoja kannata käydä hitsailemaan koska siitä muodostuu jokavuotinen perinne.
Niinpä olen olen ostanut Nettiauton/ Tori.fi kautta sellaisen kulkineen joka on äskettäin katsastettu kuten tein tänäkin vuonna. Joku saattaa epäillä tekeekö 600-1000€ hintaluokan autolla enää mitään, mutta eipä noissa ole sen enempää esiintynyt ongelmia kuin kallimmissakaan ja kaikki ovat 2-3 vuotta kestäneet mikä on tarkoituskin ennen kuin aika on ollut vaihtaa, joten hintansa ne ovat hankkineet.
Jos vain ylpeys kestää niin noin tulee liikkuminen halvimmaksi, ja heikosti on ihmisillä asiat silloin kun oman itsensä arvoa yritetään nostaa vaikkapa autolla tai muilla esineillä. - Ajomies
Oikein! kirjoitti:
Ei ole vinoilua, ei.
Olen myös huomannut saman asian ettei kovin vanhoja autoja kannata käydä hitsailemaan koska siitä muodostuu jokavuotinen perinne.
Niinpä olen olen ostanut Nettiauton/ Tori.fi kautta sellaisen kulkineen joka on äskettäin katsastettu kuten tein tänäkin vuonna. Joku saattaa epäillä tekeekö 600-1000€ hintaluokan autolla enää mitään, mutta eipä noissa ole sen enempää esiintynyt ongelmia kuin kallimmissakaan ja kaikki ovat 2-3 vuotta kestäneet mikä on tarkoituskin ennen kuin aika on ollut vaihtaa, joten hintansa ne ovat hankkineet.
Jos vain ylpeys kestää niin noin tulee liikkuminen halvimmaksi, ja heikosti on ihmisillä asiat silloin kun oman itsensä arvoa yritetään nostaa vaikkapa autolla tai muilla esineillä.Ei kaikkia autoja voi vetää samalta viivalta. On autoja, jotka ovat todella hyvin varusteltuja, merkkihuollossa määräajoin huollettuja ja mukavia ajaa ja jotka vielä 10-vuotiainakin ovat ruosteesta vapaat. Hulluhan minä olisin, jos tällaisen pirssin vaihtaisin 1000e-kotteroon.
- Ei kannata
Oikein. Katsastusmies totesi, ettei ruostesuojausta kannata ruosteen päälle ajaa. Siinä laittaa vaan pään pensaaseen.
- riskuraksa
Mutta jos kyseessä on klassikko tai kesäauto jota ei enää valmisteta? mitenkäs sitten vaihdat!
- ........
Tässä asiassa käyttöauto ja harrasteauto ovat tietenkin kaksi eri asiaa.
- Nooh...
........ kirjoitti:
Tässä asiassa käyttöauto ja harrasteauto ovat tietenkin kaksi eri asiaa.
...kellä on, kellä ei.
Meikeläinen kun kuuluu nykyisin köyhälistöön lihavien vuosien ja henkilökohtaisen konkurssin jälkeen, niin harraste- ja käyttöauto on sama ropponen..milloin minkinlainen..vaan näillä mennään. Eikä maksa paljon. - Anonyymi
Nooh... kirjoitti:
...kellä on, kellä ei.
Meikeläinen kun kuuluu nykyisin köyhälistöön lihavien vuosien ja henkilökohtaisen konkurssin jälkeen, niin harraste- ja käyttöauto on sama ropponen..milloin minkinlainen..vaan näillä mennään. Eikä maksa paljon.Sama vika rahikaisella, kaks kertaa olen hankkinu uuen auton toisella ajoin kolomevuotta ja kun lusikat jaettiin annoin pois. Toinen oli japsi 18 vuotta ja reilu 200 tkm, vikoja siinäki oli ja alako jo ruostua.
Muut ajat ole ajellu satasten ja parin tonnin rapeilla ranskalaisilla.
Citikat, Pösöt ja Rellut on AUTOJA vanhoinakin, eikä minua haittaa ne nakkikioskijutut.
Kyllä minä tiian ettei niissä oo perää, japsit ja volskit ruostuu ranskalaiset ei.
Etätyömatkat 1000km viikko on taittunu huoletta.
- Anonyymi
Mie vaihan kolmen vuojen välillä aina uuven madzan kun on tuota rahhoo.isä sano elä aja ruoste kotteroilla.
- Anonyymi
Miin, madsahan onkii semmonen ruostekottero.
Kolome wuotta onnii semmonen maksimiväli, välttyy niiltä turhilta katsastuksiltakii. - Anonyymi
Uus matsta onkii melkein yhtä hyvä kun muut käytetyt.
- Anonyymi
Amerikan rauta se olla pitää kunnon peltiä v8 saundi
- Anonyymi
Tai sitten voi ajaa järkevästi.
- Anonyymi
Kelpokerääjät noutaa noita rotteloita ja jopa maksavat luopujalle.
- Anonyymi
Spray maalilla vedät
- Anonyymi
Ratkaisumassaa kun käyt kaupasta ja levität heikon kohdan päälle, kun se kivettyy, niin on melkein yhtä luja kuin pelti, hionta ja maali päälle, niin hyvä tulee.
- Anonyymi
Ehkä purkupojat kun maksat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219