Puhumattomuus on tuskaa

Warum???????????????

Paljon ei ole tehtävissä kun miniä haluaa tulkita kaiken väärin - tahallaan-
olen sanonut hänelle, että olen iloinen kun hän on perheessämme mutta: ei tarvita kuin sana, väärä katse niin hän vetää herneitä nenäänsä. Vielä pahempaa että mistään ei oikeasti voi puhua; niin monta täysin turhaa väärinymmärrystä, nipotusta ja vihanpitoa - kaikki selviäisi AINA jos asiat puhuttaisiin halki.
Ymmärrän häntä, hänellä on ollut ja on; hankala äitisuhde.
Meidän perheemme on aina pitänyt yhtä, toinen toistamme tukien, kaikesta on selvitty aina.
Nyt poika on puun ja kuoren välissä: mitään ei uskalla sanoa kotonaan, kaikessa täytyy aina muistaa miten herkästi vaimo suuttuu. Se on kaikille raskasta.
Suoraan puhuminen miniälle ei auta, ei vastaa puhelimeen jne.
Mitään varsinaista suurta draamaa ei ole, on vain suurta tunnetta pettymyksestä ja turhautuneisuudesta - perheen täytyy pitää yhtä - tämä on niin surullista ettei tahdo jaksaa; mitään muuta en toivoisi kuin että voisimme olla läheisiä - kaikesta turhasta suunsoitosta huolimatta. En ole harrastanut tuppautumista heille, olen hyvin varovainen. Jos heille haluaa mennä täytyy sopia ja kysyä, että käykö? Se on ihan ok. Mutta näin ei kukaan kauan enää jaksa. Miksi nuori ihminen on niin ehdoton. Minulle ikään kuin unohdettiin laittaa hääkutsuakin; silloin emme vielä tunteneet kovin hyvin enkä millään olisi voinut häntä loukata. Voin koska tahansa pyytää anteeksi - vaikka en tiedä miksi pitäisi -...

5

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä kanssa

      Älä ota itseesi, miniällä on ilmeisesti itsellään vaikeaa olla - hänen pahaa oloaan heijastetaan sinuun.
      Jos ei ole halukkuutta puhua ( sopia / niin ei voi mitään.
      Olet ainakin yrittänyt,
      minulle on myös tuttua tuo puhumattomuus - siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää.

    • Älä sure

      aikaa aikaansa kutakin - anna kiukuttelevan miniä olla omissa oloissaan, pääasia että sinulla on toimivat välit poikasi kanssa, aikanaan miniä ehkä ymmärtää - tai sitten ei - älä pilaa elämääsi miettimällä itsekästä ihmistä. Toivon ettei pojan perheessä ole poikia - tuosta miniästä ei aikanaan tule mitään toiveanoppia....pää pystyyn ja voimia sinulle !

    • tuttua kyllä

      Suuri vitsaus tuo puhumattomuus on, aiheuttaa turhaa tuskaa...niin tuttua niin tuttua ja niin vähän mitä voi...jos toinen osapuoli ei kykene kommunikoimaan niin...

    • puhukaa

      Miniällä siis huonot välit omaan äitiinsä?
      Heijastuu sitten sinuun, ehkä hän ei ole oppinut puhumaan asioita halki vaan kaikesta vaietaan...huono huono juttu.

    • kuin ei onnistu

      Olen tavannut elämäni aikana kolme ( 3 ) naista joiden kanssa ei mikään juttu luista.
      mm. esim.
      Ihailin valkoapila nurmikkoa onpa kaunis... Juttu kumppani sai raivarin; miksi ei kaupungin työntekijät ole leikanneet nurmikkoa..
      en jaksa edes muistelle väärillä jenkoilla olleita juttuja.

      Minulla ei ole mitään ongelmaa puhua täysin vieraillekaan ihmisille ja näen kelle voi alkaa puhua..
      Nämä kolme ovat työn asuinalueen ja perheen kautta arkituttuja.
      Niin se vain on, kaikkien kanssa ei le yhteistä säveltä, eikä sitä ikinä löydy.
      Yleis juttuina pidän musiikia uutisia radio- ja Tv-ohjelmia mediaa ja erillaisia lööpejä, en mielipiteinä, vaan tietoa ja lisätietoa arjen asioihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe