Puhumattomuus on tuskaa

Warum???????????????

Paljon ei ole tehtävissä kun miniä haluaa tulkita kaiken väärin - tahallaan-
olen sanonut hänelle, että olen iloinen kun hän on perheessämme mutta: ei tarvita kuin sana, väärä katse niin hän vetää herneitä nenäänsä. Vielä pahempaa että mistään ei oikeasti voi puhua; niin monta täysin turhaa väärinymmärrystä, nipotusta ja vihanpitoa - kaikki selviäisi AINA jos asiat puhuttaisiin halki.
Ymmärrän häntä, hänellä on ollut ja on; hankala äitisuhde.
Meidän perheemme on aina pitänyt yhtä, toinen toistamme tukien, kaikesta on selvitty aina.
Nyt poika on puun ja kuoren välissä: mitään ei uskalla sanoa kotonaan, kaikessa täytyy aina muistaa miten herkästi vaimo suuttuu. Se on kaikille raskasta.
Suoraan puhuminen miniälle ei auta, ei vastaa puhelimeen jne.
Mitään varsinaista suurta draamaa ei ole, on vain suurta tunnetta pettymyksestä ja turhautuneisuudesta - perheen täytyy pitää yhtä - tämä on niin surullista ettei tahdo jaksaa; mitään muuta en toivoisi kuin että voisimme olla läheisiä - kaikesta turhasta suunsoitosta huolimatta. En ole harrastanut tuppautumista heille, olen hyvin varovainen. Jos heille haluaa mennä täytyy sopia ja kysyä, että käykö? Se on ihan ok. Mutta näin ei kukaan kauan enää jaksa. Miksi nuori ihminen on niin ehdoton. Minulle ikään kuin unohdettiin laittaa hääkutsuakin; silloin emme vielä tunteneet kovin hyvin enkä millään olisi voinut häntä loukata. Voin koska tahansa pyytää anteeksi - vaikka en tiedä miksi pitäisi -...

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä kanssa

Älä ota itseesi, miniällä on ilmeisesti itsellään vaikeaa olla - hänen pahaa oloaan heijastetaan sinuun.
      Jos ei ole halukkuutta puhua ( sopia / niin ei voi mitään.
      Olet ainakin yrittänyt,
      minulle on myös tuttua tuo puhumattomuus - siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää.

• Älä sure

aikaa aikaansa kutakin - anna kiukuttelevan miniä olla omissa oloissaan, pääasia että sinulla on toimivat välit poikasi kanssa, aikanaan miniä ehkä ymmärtää - tai sitten ei - älä pilaa elämääsi miettimällä itsekästä ihmistä. Toivon ettei pojan perheessä ole poikia - tuosta miniästä ei aikanaan tule mitään toiveanoppia....pää pystyyn ja voimia sinulle !

• tuttua kyllä

Suuri vitsaus tuo puhumattomuus on, aiheuttaa turhaa tuskaa...niin tuttua niin tuttua ja niin vähän mitä voi...jos toinen osapuoli ei kykene kommunikoimaan niin...

• puhukaa

Miniällä siis huonot välit omaan äitiinsä?
      Heijastuu sitten sinuun, ehkä hän ei ole oppinut puhumaan asioita halki vaan kaikesta vaietaan...huono huono juttu.

• kuin ei onnistu

Olen tavannut elämäni aikana kolme ( 3 ) naista joiden kanssa ei mikään juttu luista.
      mm. esim.
      Ihailin valkoapila nurmikkoa onpa kaunis... Juttu kumppani sai raivarin; miksi ei kaupungin työntekijät ole leikanneet nurmikkoa..
      en jaksa edes muistelle väärillä jenkoilla olleita juttuja.

Minulla ei ole mitään ongelmaa puhua täysin vieraillekaan ihmisille ja näen kelle voi alkaa puhua..
      Nämä kolme ovat työn asuinalueen ja perheen kautta arkituttuja.
      Niin se vain on, kaikkien kanssa ei le yhteistä säveltä, eikä sitä ikinä löydy.
      Yleis juttuina pidän musiikia uutisia radio- ja Tv-ohjelmia mediaa ja erillaisia lööpejä, en mielipiteinä, vaan tietoa ja lisätietoa arjen asioihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe