lentäminen vkoilla 27-28

Tuuli

Hei onkohan kellään kokemusta lentämisestä raskauden edettyä jo pidemmälle? Minulla olisi tiedossa viikon pituinen työmatka, jolloin olisin jo viikoilla 27-28. Nyt olen viikolla 19, raskaus edennyt ilman suurempia ongelmia ja vatsakaan ei vielä näy vaatteiden alta. Lentoyhtiöiden aikaraja ei vielä ota vastaan, mutta entäs käytännössä?

Päätös matkasta pitäisi tehdä seuraavan viikon aikana..! Ja miten oikein ensikertalaisena tiedän kuinka sitä silloin jaksaa...

4

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentelijä

noilla viikoilla. Itse lensin juuri vkolla 28 edellisen kerran ja taas tänään lennellään, vkoja kasassa 32. Viimeinen lentoreissu on edessä vkolla 36. Lentoni ovat kylläkin olleet lyhyitä, eli alle 4 tunnin pituisia Euroopan ja Pohjoismaiden välisiä lentoja. Eli kun raskaus on edennyt normaalisti ei estettä lentämiselle ole. Tietysti on vaikea vkolla 19 tietää millainen tila on vkolla 28, mutta minusta kannattaa lähteä siitä että olotila silloinkin ok.

Mukavaa lentoa!

• mari

Hei!

Itse palailin juuri viime viikolla matkalta, olen rv 31. En suosittele lentämistä, tuntui tosi kurjalta se paine lentokoneessa etenkin laskun ja nousun yhteydessä, mutta lääkärin tarkastuksen mukaan mitään fyysistä ei kuitenkaan lento aiheuttanut. Tunne itsellä oli vain lennon ajan epämukava. Lento kesti 3 1/2 tuntia eli oli onneksi lyhyt lento. Tämä tietysti ihan itsestäsi riippuvainen, mutta suosittelen käymään ennen ja jälkeen matkan lääkärin tarkastuksessa jottei mitään ikävää pääsisi tapahtumaan. Riippuu tietysti ihan myös raskautesi kulusta ja voinnistasi. Kaikki kokevat asioita niin eri tavoin! Mukavaa matkaa jos päätät lähteä!

• mimmu

itselläni ja kaverilla, olin viikolla 29 ja kaveri 27. Mulla ei ainakaan ollut mitään erityisiä tuntemuksia, vaikka mietin sitä lievää alipainetta jalkojen kannalta, mutta mulla ei ollut mitään erityistä turvotustakaan. Tukisukkia tietysti voi käyttää.

• Meduusa

yks mun tuttu joutu jämään ulkomaille synnyttämään koska luuli kykenevänsä lentämään mutta toisin kävi ja hän jäi toiseen päähän kiinni koska sikäläinen lääkäri sanoi lennolle ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      106
      4542
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2952
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1819
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe