Okei elikkäs pientä taustatietoa ensin; olen melko allerginen siitepölylle ja syön ympärivuotisesti allergialääkkeitä. Viime kesänä olin raskaana ja hengitys meni toisinaan niin pahasti tukkoon että aloin jo muuttua kalpeaksi. Lääkäri määräsi minulle tähän Ventoline -reseptin. En ikinä sitten kuitenkaan ikinä tohtinut käyttää tuota.
Nyt olen viimeaikoina alkanut kärsiä sellaisesta vaivasta, että kun hengästyn/rasitan itseäni kovasti, alkaa rasituksen jälkeen yskittää, KURKKUUN NOUSTA LIMAA ja hengitys vaikeutua.
Ei ole siis mitään flunssaa (ollut vuoteen) enkä tupakoi.
Kysynkin nyt niiltä, jotka asiasta tietävät, että ovatko nämä jonkinsortin astmaoireita?
Ja voisiko noihin vaivoihin ottaa annoksen Ventolinea?
Rasitusastmaako?
henkieikulje
3
181
Vastaukset
- mula viljat
Allergiaa?
Yleensä se on viljat ja/tai maito
http://personal.inet.fi/koti/remeli/astma.htm - henkieikulje
UP!
- freshair
no kokeile nyt ihmeessä sitä ventolinea. ei siitä haittaakaan ole ja luulen että sulla on astma peräisiä nuo oireet. itsellä ollut ventoline käytössä jo reilu viisi vuotta. oma astmani ei ole paha,vaan lähinnä rasituksen jälkeen ilmenevä hengen ahtaus,mutta en voisi enää olla ilman tätä avaavaa lääkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893