Nimetön luovuttaja

Nimetön luovuttaja

Hei,

Olen 27-vuotias mies Itä-Suomesta. Olen normaalivartaloinen, tupakoimaton ja piirteiltäni melko tyypillinen suomalainen mies. Minulla on siniharmaat silmät ja vaaleahko tukka. Minulla ei ole todettu perinnöllisiä sairauksia ja olen yliopistotutkinnon suorittanut (tästä saa halutessaan vaikka nähdä todistustakin). Olen myös vakituisessa työsuhteessa.

Jos tarvitset/tarvitsette nimetöntä luovuttajaa, niin yhteyttä voi ottaa osoitteeseen: [email protected].

En kuitenkaan aio luovuttaa spermaani kenelle tahansa, esimerkiksi päihteitä runsaasti käyttäville tai vasta tavanneille pareille. Ja muutenkin haluaisin kuulla sinusta/teistä hieman ennen luovutusta, koska haluaisin olla suht varma siitä, että en joudu katumaan luovuttamispäätöstäni. Valmistaudu siis kertomaan hieman itsestäsi.

Vastineeksi luovuttamisesta toivoisin vähintäänkin sitä, että se toisi teille hyvää mieltä, ja myös sitä, että saan itse pysytellä nimettömänä ja olla osallistumatta lapsen elämään, koska aion todennäköisesti joskus myöhemmin vielä perustaa omaakin perhettä.

Luovutuksen toivoisin tapahtuvan muumimukimenetelmällä siten, että voisit/voisitte hieman avustaa minua, kuitenkin siististi ja ilman varsinaista seksiaktia.

En enää kirjoita itse tähän ketjuun enempää, koska arvatenkin viestini herättää paljon epäasiallista keskustelua, joten en siksi viitsi niihin kommentoida. Ne joita asia kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä ja sovitaan tarkemmin.

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella tyhmää

tajuatko mitä olet tekemässä ?mietippä kaksi kertaa mitä tällä tarkoitan, niin selitän seuraavalla kerralla.

• Rikka

Haluaisin vain tietää, miksi miehet haluavat nimettömiksi luovuttajiksi. Tai miksi juuri tämä kyseinen henkilö, joka haluaa joskus omankin perheen. Miksi vasta joskus? Myöhemmin pitää alkaa katsella itseään paljon nuorempaa naista, jos meinaa olla varma sikiämisestä. Jos ylipäätään koskaan voi olla. Toki olen kiitollinen, että näitä luovuttajia löytyy... Alan pikkuhiljaa kääntyä heidän puoleensa. Olen 39 ja edelleen ikäiseni miehet haluaa lapsia "ehkä joskus".

• syyt

Veikaan kahta syytä, huonoa ja hyvää: luovuttajaksi tarjoutuva yrittää saada ko. tempulla seksiä (muumimuki vaihtuu yllättäen luomuksi) tai muuten kiihottuu ko. toimenpiteestä tai sitten luovuttaja haluaa perimänsä jatkuvan lapsessa. Pelkkään auttamishaluun en usko, koska muutenhan auttamishaluinen luovuttaisi esim. Väestöliitossa eikä huhuilisi täällä. Kotikonstein luovuttaminen on hyvin riskialtista - saattaa tulle elatusmaksut helposti maksettaviksi.

Minusta oman geeniperimän siirtäminen ja toisaalta ajatus omasta biologisesta lapsesta on ihan hyvä syy luovuttaa. Koti-inseminaatiossa luovuttaja voi esim. sopia, että saa tietoa (kuvan yms) lapsesta. Tällöin hommasta tulee paljon persoonallisempi ja palkitsevampi kuin anonyyminä luovuttajana. Jos itse joskus luovuttaisin, tekisin sen juuri tästä syystä.

Täällä luovuttajaa hakevien kannattaisi nimenomaan varoa liian innokkaita auttajia. Kysykää että miksi ei luovuta sitten Väestöliitossa, jos niin kovasti haluaa auttaa. Jo tähän ei saa hyvää vastausta, tyyppi on pervo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6684
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3442
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2770
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2438
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1963
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1842
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1680
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1548
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1502
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1482
    Aihe