Nimetön luovuttaja

Nimetön luovuttaja

Hei,

Olen 27-vuotias mies Itä-Suomesta. Olen normaalivartaloinen, tupakoimaton ja piirteiltäni melko tyypillinen suomalainen mies. Minulla on siniharmaat silmät ja vaaleahko tukka. Minulla ei ole todettu perinnöllisiä sairauksia ja olen yliopistotutkinnon suorittanut (tästä saa halutessaan vaikka nähdä todistustakin). Olen myös vakituisessa työsuhteessa.

Jos tarvitset/tarvitsette nimetöntä luovuttajaa, niin yhteyttä voi ottaa osoitteeseen: [email protected].

En kuitenkaan aio luovuttaa spermaani kenelle tahansa, esimerkiksi päihteitä runsaasti käyttäville tai vasta tavanneille pareille. Ja muutenkin haluaisin kuulla sinusta/teistä hieman ennen luovutusta, koska haluaisin olla suht varma siitä, että en joudu katumaan luovuttamispäätöstäni. Valmistaudu siis kertomaan hieman itsestäsi.

Vastineeksi luovuttamisesta toivoisin vähintäänkin sitä, että se toisi teille hyvää mieltä, ja myös sitä, että saan itse pysytellä nimettömänä ja olla osallistumatta lapsen elämään, koska aion todennäköisesti joskus myöhemmin vielä perustaa omaakin perhettä.

Luovutuksen toivoisin tapahtuvan muumimukimenetelmällä siten, että voisit/voisitte hieman avustaa minua, kuitenkin siististi ja ilman varsinaista seksiaktia.

En enää kirjoita itse tähän ketjuun enempää, koska arvatenkin viestini herättää paljon epäasiallista keskustelua, joten en siksi viitsi niihin kommentoida. Ne joita asia kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä ja sovitaan tarkemmin.

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella tyhmää

      tajuatko mitä olet tekemässä ?mietippä kaksi kertaa mitä tällä tarkoitan, niin selitän seuraavalla kerralla.

    • Rikka

      Haluaisin vain tietää, miksi miehet haluavat nimettömiksi luovuttajiksi. Tai miksi juuri tämä kyseinen henkilö, joka haluaa joskus omankin perheen. Miksi vasta joskus? Myöhemmin pitää alkaa katsella itseään paljon nuorempaa naista, jos meinaa olla varma sikiämisestä. Jos ylipäätään koskaan voi olla. Toki olen kiitollinen, että näitä luovuttajia löytyy... Alan pikkuhiljaa kääntyä heidän puoleensa. Olen 39 ja edelleen ikäiseni miehet haluaa lapsia "ehkä joskus".

      • syyt

        Veikaan kahta syytä, huonoa ja hyvää: luovuttajaksi tarjoutuva yrittää saada ko. tempulla seksiä (muumimuki vaihtuu yllättäen luomuksi) tai muuten kiihottuu ko. toimenpiteestä tai sitten luovuttaja haluaa perimänsä jatkuvan lapsessa. Pelkkään auttamishaluun en usko, koska muutenhan auttamishaluinen luovuttaisi esim. Väestöliitossa eikä huhuilisi täällä. Kotikonstein luovuttaminen on hyvin riskialtista - saattaa tulle elatusmaksut helposti maksettaviksi.

        Minusta oman geeniperimän siirtäminen ja toisaalta ajatus omasta biologisesta lapsesta on ihan hyvä syy luovuttaa. Koti-inseminaatiossa luovuttaja voi esim. sopia, että saa tietoa (kuvan yms) lapsesta. Tällöin hommasta tulee paljon persoonallisempi ja palkitsevampi kuin anonyyminä luovuttajana. Jos itse joskus luovuttaisin, tekisin sen juuri tästä syystä.

        Täällä luovuttajaa hakevien kannattaisi nimenomaan varoa liian innokkaita auttajia. Kysykää että miksi ei luovuta sitten Väestöliitossa, jos niin kovasti haluaa auttaa. Jo tähän ei saa hyvää vastausta, tyyppi on pervo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe