Jäykkä kulli 99vm vitussa.

Toni93vm

Viime lauantaina lähdin kaverini perheen kanssa mökille. Oli tarkoitus viettää perinteen mukaan kiva viikonloppu joka kesähän kaikki hillu siellä rannassa munasillaan ja pillusillaan. Myös minä, mutta nyt kun on ikää tullut 21 niin ei enää kehtaa sellaista tehdä.

Siispä saavuimme mökille. Kaverini isä ja äiti menivät jo lämmittämään saunaa ja arvattiinpa, että ei ne sitä pelkästään tee. Ja arvattavissahan se oli kun ähinää rupesi kuulumaan hyvinkin pian. Kaverini sisko 15-vuotias Sonja tuli mökin sisälle kanssamme. Alettiin jo lämmittää grilliä. Sonja kysyi sasinko jääkaapista yhden oluen. Sanoin, että en tuo nuorten päihteiden käyttöä, mutta siitä vaan. Sen juotuaan hän lähti vessaan. Aloimme frendini kanssa pelätä änäriä ja syötiin sipsiä. Korkattiin kossupullo sillä oltiinhan ite jo täysiikäisiä sitä maistelemaan.

Sonja tulikin ja meni yläkertaan värkkäämään kännykkää. Myös kaverini vanhemmat tulivat pian hikisen näköisinä. Ja tietysti ymmärrettäväähän se oli. Isänsä kysyi kuka lähtee eka saunaan. Minä sanoin, että voin mennä. No lähdinpä sitten ja melkein heti kuului takaa "hei odotas!" "Voisiko Sonja tulla myös kanssasi saunaan niin menisi nopeammin?" Siinä samassa kulli jäykistyi jostain kumman syystä ja sanoin, että no voihan se tulla. Niimpä mentiin rantaan. Ajattelin mielessäni, että kai puolenvuoden sinkkuna oleminen vaan alkaa oireilemaan ei muuta ja en ikinä voisi sekaantua alle 16-vuotiaisiin ein edes sen täyttäneisiinkään. No riisuin eka ja Sonja sen jälkeen.

Sonja oli bikineissä ja mä uimashortseissa. Sonja alkoi lähestyä ja mä täristä. Sitten hän kysyi saisiko toisen kaljan. En suostunut sitä antamaan. Ja samassa Sonja ohjasi kätensä uimashortseihini ja puristi mun munaa joka jo oli stondiksessa! "SULLA SEISOO ARVASIN!" Siinä samassa Sonja otti kaikki päältään pois ja käski mua mennä makuulleeni lauteille. Ajattelin jo mielessäni, että tämä on vitsi tai että olen vaan nukahtanut sohvalle pelatessani jääkiekkoa. Ei se ollut vitsi! Sonja työnsi munani pilluunsa ja alkoi ratsastaa kovaa vauhtia. Huohotti sanoen: "Jos kerta mutsi ja faijakin täällä nussii aina niin kyllä minäkin ja nyt sinun kanssasi." Ja voihki vielä kovempaa.

Monessa asennossa nussittiin ja lopulta en voinut enää pidättää orgasmia. Kaikki spermat meni Sonjan suuhun ja en koskaan ollut saanut niin kovaa jytkyä. Sitten uimme ja peseydyimme ja menimme mökkiin. Ihmettelin hiljaisuutta. Sitten Sonjan isä tuli keittiöstä vihaisena sanoi: "istuppa sinä tuohon!" Tottelin Isä: "Onko sinulle opetettu seksivalistusta?" Säikähdin totaallisesti ja arvasin, että jäimme kiinni. Ja kohta hän karjaisi: "VASTAA VITTU!!!!!" Olin lähdössä muka kuselle, mutta samassa hän löi hiilihangolla niskaan, kaatusin ja hän heitti minut portaista alas. "ALA VETÄÄ SAATANAN PELLE TAI TEEN SELVÄÄ NAAMASTASI!" Ja frendini tuli sanoen: "Hei ootas Toni täs on viel yks juttu ennenkuin lähdet" Ja löi suoraan turpaan ja lensin kaiteen yli.

Lähdin kävellen linkkupysäkille onneksi oli rahaa mennä kaupunkiin. Oli jotenkin ihana teinipillun pano hetki ja samalla ikimuistoinen turpaan saaminen. Välit meni sen perheen kanssa. :D

0

2212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        115
        9214
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        41
        2709
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        152
        2493
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        2019
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        14
        1766
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        11
        1560
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        15
        1527
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        11
        1464
      9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        7
        1330
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1326
      Aihe